فخرالدین صدیق شریف:

عرصه دفاع مقدس انحصاری نیست

بازیگر "اخراجی‌ها" گفت: با ایجاد مجموعه‌ای متحد از "ملت ایران" در جهت تولید آثار دفاع مقدس حرکت کنیم.

فخرالدین صدیق شریف بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران پیرامون کیفیت آثار سینما و تلویزیون در حوزه دفاع مقدس گفت: تا به امروز آثار با کیفیت و ممتازی در حوزه دفاع مقدس ساخته شده است و با حمایت از فعالان این حوزه و واگذاری کار به افراد خلاق و واقف به موضوع وضعیت بهتر هم می‌شود.

وی افزود: در تلویزیون "خاک سرخ" و "درچشم باد" با به تصویر کشیدن زندگی طبقات مختلف جامعه و حس وطن دوستی آثاری فاخر به شمار می‌آیند برای مثال سریال "در چشم باد" نشان داد که معیارهای ذهنی انسانها و ارزش‌های ایرانی با زندگی در خارج از کشور تغییر نمی‌کند.

بازیگر "اخراجی‌ها" ضمن تاکید بر "ملی" بودن عرصه دفاع مقدس اظهار کرد: عرصه دفاع مقدس به فرد یا گروه خاصی اختصاص ندارد و ملت غیور ایران با مذهب‌ها و قومیت‌های مختلف موجب تاریخی شدن و ماندگاری آن شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه رسانه‌های بیگانه منتظر خدشه‌دار شدن اتحاد ملت ایران و ایجاد اغتشاش در آن هستند. جامعه هنری نیز باید با دست برداشتن از تنگ نظری‌های هنری و ایجاد و انسجام آثار فاخر در تمامی حوزه‌ها بسازند. همه ما می‌دانیم که موفقیت در هر عرصه در سایه وحدت و یکدلی اعضا به دست می‌آید.

فخرالدین صدیق شریف در پایان خاطرنشان کرد: مشغول بازی در قسمت‌های پایانی سریال "معمای شاه" به کارگردانی ورزی هستم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس ، قومیت ، مذهب ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار