وزیر بهداشت:

ما وام دار شهدا و خانواده شهدا هستیم

دکتر هاشمی با بیان اینکه کشور برای رشد و ترقی نیاز به سر و صدا و هوچی‌گری ندارد، گفت: بلکه که نیازمند تلاش دانشجویان متخصص، دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت امروز ۳ خرداد در مراسم تقدیر از دانشجویان بر‌تر شاهد و ایثارگر که در سالن همایش‌های رازی برگزار شد با بیان اینکه ما به غیر از والدینمان به خانواده شهدا و فرزندانشان وام دار هستیم، گفت: امیدواریم آنچه که از دستمان بر می‌آید را برای ارتقای سطح علمی، فرهنگی شما عزیزان انجام دهیم. 

وی ادامه داد: در این روز خیلی‌ها ادعای هیاهو دارند اما وقتی به لایه‌های پنهان وجودشان پی می‌بریم آن چیزی که فریاد می‌زنند، نیستند در واقع آدم‌های بی‌ادعا کم، اما آدم‌های مدعی و کم مایه فراوان است. من معتقدم آنچه از انقلاب امروز زنده است، مدیون خون شهدا و ایثارگران است. 

ویر بهداشت ادامه داد: شهدا آدم‌های بزرگی هستند که کمتر در مورد آنها عمیق شدیم و پرداخته‌ایم، باید توجه داشت که از خودگذشتگی امروز به معنای توانمند شدن در دانش و مهارت برای ارتقای کشور است و تلاش شما دانشجویان ایثارگر و شاهد پر افتخاری آمیز است و کشور به شما احتیاج دارد. 

وی اظهار داشت: کشور امروز برای رشد، نیاز به سرو صدا و هوچی‌گری در دنیای علم و تکنولوژی ندارد بلکه برای ترقی و رشد و برتر بودن در منطقه و دنیا از لحاظ علمی نیاز به تلاش شما دارد. 

هاشمی گفت: ما افتخار داریم که به شما دانشجویان شاهد و ایثارگر خدمت کنیم و وظیفه خود می‌دانیم که شرایط پیشرفت و رشد شما را فراهم کنیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار