تصوير ديده نشده از "وزير بهداشت" در روزهای دفاع مقدس

دکتر قاضي زاده هاشمي ، در صفحه شخصي خود در شبکه اجتماعي کلوب ؛ عکس و خاطره اي را به مناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ، امروز سوم خرداد ماه سالروز آزادسازي خرمشهر به دست رزمندگان اسلام است.

به همين مناسبت دکتر قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي، در صفحه شخصي خود در شبکه اجتماعي کلوب ؛ عکس و خاطره اي از آن روزها را منتشر کردند :


کجایند آن یاران بی مدعا؟

کنار کارون می‌ایستیم؛ من، محسن روشندل و محسن امیریان؛ لحظه‌ای به یکدیگر نگاه می‌کنیم و باز چشم‌مان به سوی کارون می‌گردد. هر کدام دعایی زمزمه می‌کنیم و تن به آب خروشان می‌زنیم. آن روز خیلی از رزمندگان در کارون غسل شهادت کردند.

سال ١٣٦١ عملیات بیت‌المقدس، به سوی خرمشهر می‌رویم. در یکی از درگیری‌ها گلوله‌ای نخاع محسن روشندل را می‌بُرَد و...

حالا که به آن روزها فکر می‌کنم و آن صحنه‌ها چونان فیلمی واضح از جلوی چشمِ روحم می‌گذرد، با خود می‌گویم آن روز هیچ یک از آن دلاوران ادعایی نداشتند؛ انگار اول از خود گذشته و منیت را در وجودشان کشته بودند و بعد راهی شده بودند. آن موقع هدف فقط خدا بود و رضای او. و باز با خودم می‌گویم: حالا کجایند آن یاران بی مدعا؟

پس از پایان آن روزها اما گروهی مدعی شدند؛ نه تنها مدعی آن‌چه کرده بودند که برای راه و منش دیگران نیز ادعا کردند و امروز هم این تفکر، سدی است برای رسیدن به موفقیت‌هایی که اگر درست برویم، می‌توانیم به آن‌ها برسیم. 

مشکل امروز ما این است که کمتر پیدا می‌شوند کسانی که از خود بگذرند؛ کسانی که بتوانند منیت را در وجودشان سرکوب کنند. کسانی که اگر دیگری ایده‌ای مناسب و موفق ارائه داد بر آن خرده نگیرند، بدون تفکر لب به انتقاد نگشایند و با او همراه شوند؛ کسانی که خود را عقل کل و مدبر همه امور ندانند! 

انگار امروز به یک جهاد درونی بیشتر نیاز داریم؛ تا بتوانیم باز هم پرچم ایران را برافرازیم مانند سوم خرداد ٦١ که این پرچم پرافتخار بر بلندای مسجد جامع خرمشهر ندای پیروزی و آزادی سر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۱۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
ازبین وزرا وزیر بهداشت محبوبترین ووزین ترین است .دوستش داریم.موفق باشی بسیجی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
ای ول بابا
Iran (Islamic Republic of)
مریخ
۰۷:۵۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
یاد آن روزها بخیر . همه به شما مدیونیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
خدا بهت سلامتي بده آقاي دكتر. جدا كجايند آن مردان بي ادعا. من سنم به درك اون روزها نميرسه ولي وقتي مستند اون روزها رو ميبينم بغض ميكنم چه خلوص و چه شجاعتي داشتند آن مردان خدا. خدا كنه بزرگي و مرام و مردانگيشون بشه چراغ راه ما و مملكتو حفظ كنيم از بيگانگان، دزدان و اختلاس گران.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۱۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
افرین بر همه دلاور مردان بی مدعای این این مرزو بوم که همچنان دلاور مردیهایشان را در روستاهای دور افتاده این مرزو بوم با وجود وزیر بودنشان همواره ادامه میدهند .آفرین بر شما وشیر پاکی که خورده اید .همچنان موفق باشید
آخرین اخبار