اوحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پای زائران عتبات به دریا هم باز شد/ سیاحت و زیارت باهم

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با اعزام به عتبات از طریق دریا،‌ زائران سفری زیارتی سیاحتی خواهند داشت.

سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کشتی‌رانی والفجر امکانات بسیار خوبی از جمله کشتی‌های تندرو و کشتی برلیان را دارد که هم به لحاظ امکانات و هم به لحاظ زیبایی در سطح بسیار بالایی هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زمان سفر از بندر خرمشهر به بندر بصره یک ساعت و نیم است، افزود: این کشتی می‌تواند آن دسته از مسافرینی که برای بازدید،‌ تجارت یا پروژه‌های خود مقصد سفر به عراق را دارد، مورد استفاده قرار گیرد.

اوحدی همچنین تاکید کرد: این کشتی می‌تواند در مناسبت‌ها به برنامه‌های سازمان کمک فراوانی کند.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه به اربعین سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته در اربعین با معضل بزرگی در مرزها مواجه شدیم اما امکانات و ظرفیت دریایی بسیار ظرفیت خوبی است که می‌تواند به حل این مسئله کمک کند.

سعدی اوحدی در پایان از سفرهای زیارتی سیاحتی سخن گفت و خاطرنشان کرد: نگاه سازمان حج و زیارت بر این است که در ایام نوروز یا ایام ویژه سال،‌ اعزام‌های سیاحتی و زیارتی از طریق دریا را برای زائرین تعبیه کنیم تا هم سفر آبی داشته باشند و هم به برنامه‌های زیارتی خود برسند که امیدواریم از این طریق در آینده‌ای نزدیک،‌ شاهد ارائه برنامه‌های متنوع برای زائرین باشیم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: زائران ، عتبات ، دریا ، زیارت ، حج ، تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار