مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون : بینی هر دشمنی را به خاک خواهیم مالید/ در آزادسازی خرمشهر پنج لشکر دشمن نابود شد ، عارف: ضعف‌ها و اشتباهات خود را بپذیریم/ تفکر اصلاحات نمی‌تواند ناامید باشد و کنار بکشد ، بهترین راه وصول معوقات فشار به بانک‌هاست و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

انتقال وجوه توافق شده به حساب بانک مرکزی در حال انجام است/ تلاش و نقش مثبت برخی کشورهای منطقه در این روند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/3/2283849_377.jpg

معاون وزیر خارجه با بیان اینکه احدی در تیم مذاکراتی خارج از چهارچوب راهبرد نظام رفتار نمی‌کند، گفت: مذاکرات ایران و شش کشور با پافشاری جدی بر حقوق هسته‌ای کشورمان در جریان است.

بینی هر دشمنی را به خاک خواهیم مالید/ در آزادسازی خرمشهر پنج لشکر دشمن نابود شد فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم سال‌روز فتح خرمشهر گفت: همه و آن‌هایی که گزینه روزی میز دارند بدانند- که می‌دانند- ما بینی هر دشمنی را به خاک خواهیم مالید و ملت ایران و رزمندگان آن آمادگی مقابله در برابر هر تهدیدی از جمله سخت و نیمه سخت و نرم را دارند.

لزوم تحول در نظام سلامت و بیمه/ به زور شلاق نمی‌شود مردم را به بهشت فرستاد
رئیس‌جمهوری کشورمان گفت: ما مردم را سر مسائل کوچک و جزیی بی‌خود و بی‌جهت و بدون دلیل یا به دلایل واهی به بهانه‌های واهی درگیر نمی‌کنیم و در واقع بگذاریم مردم راحت باشند بگذاریم مردم در سلامت روحی باشند این قدر در زندگی مردم مداخله نکنیم ولو برای دلسوزی بگذاریم مردم خود راه بهشت را انتخاب کننند به زور و شلاق نمی‌شود.

عارف: ضعف‌ها و اشتباهات خود را بپذیریم/ تفکر اصلاحات نمی‌تواند ناامید باشد و کنار بکشد

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید ضعف‌ها و اشتباهات خود را بپذیریم. جوان‌ها در برخی صحنه‌ها از ما فاصله گرفتند که باید با تحلیل روشنی از اتفاقات بعد از دوم خرداد در عرصه‌های سیاسی درس بگیریم.

دانشگاه آزاد به عنوان مجموعه پیشتاز خدمت‌رسانی به ایثارگران معرفی شده است
 مدیرکل امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت:دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه خدمات‌ رسانی به امور ایثارگران به عنوان مجموعه پیشتاز معرفی شده است.

بهترین راه وصول معوقات فشار به بانک‌هاست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به معوقات بانکی گفت: بهترین راه وصول معوقات فشار به بانک‌هاست.

تلاش جریان‌های سیاسی برای تصدی ریاست دانشگاه تربیت مدرس

 امروز پایان مهلت نظرسنجی الکترونیکی در دانشگاه تربیت مدرس است که طی آن 700 عضو هیئت علمی کاندیدای خود را برای تصدی پست ریاست این دانشگاه اعلام کرده‌اند.

دکتر روحانی پدرخوانده دو کودک شیرخوار شد
 رئیس جمهور کشورمان در در حاشیه همایش بیمه سلامت همگانی؛ دو نوزاد بی‌سرپرست به نام‌های "زینب" و "حسام" را به فرزندخواندگی پذیرفت.

فتح خرمشهر روح امید و جهاد را در جوامع آزادیخواه پرورش داد
در بیانیه بسیج اساتید استان زنجان آمده است: ايجاد روح اميد و جهاد در بين ملل و جوامع آزاديخواه به ويژه نزد علاقه‌مندان به انقلاب اسلامي در لبنان، فلسطين و خطوط مقدم نبرد با رژيم صهيونيستي را از پيامدهاي شگفت‌انگيز پيروزي ملت ايران در فتح خرمشهر قلمداد كرده است.

وزرای دفاع ایران و پاکستان خواستار مبارزه مشترک با تروریسم شدند

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان روز جمعه در حاشیه سومین نشست بین‌المللی امنیت در مسکو با خواجه آصف وزیر دفاع پاکستان دیدار کرد و دو طرف خواستار مبارزه مشترک با تروریسم شدند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار