اخلاق‌پسند: قهرمان شدن تفکر حرفه‌ای می‌خواهد و صرف هزینه

کاپیتان تیم تنیس روی‌میز پتروشیمی بندر امام ماهشهر گفت: برای قهرمانی باید هزینه کرد و تفکر حرفه‌ای داشت که پتروشیمی این ویژگی را داشت.

محمدرضا اخلاق‌پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امسال در لیگ بیست و دوم تنیس روی میز مسابقات خوبی را شاهد بودیم برگزاری فینال و پلی آف برای اولین بار هم لیگ را جذاب‌تر کرد و هم رقابتها سخت تر شد، در واقع انگارما دو بار در لیگ بازی کردیم، البته فشار زیادی روی تیم پتروشیمی بندر امام بود.

وی تصریح کرد: به طور معمول اینگونه است که همه دوست دارند قدرتها شکسته شوند و هم اینکه بازیکنان علاقه دارند جذب تیمهای حرفه‌ای تر شوند بنابر این مقابل تیم ما که یک تیم کاملا حرفه‌ای است با انگیزه بالاتری ظاهر می‌شد تا خودی نشان دهند این موضوع کار را برای ما سخت کرد.

کاپیتان تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در دور رفت و برگشت دور از انتظار از صدر جدول جدا ماندند گفت: در تمام بازیهای بسیار عجیب بود که همیشه بدترین اتفاقات برای ما رقم می‌خورد ولی بعد از هر بازی به جای دلسرد شدن به همراه کادر فنی و مربی با تجربه‌مان می‌نشستیم و دلایل ضعف را آنالیز می کردیم، خوشبختانه اکنون به جایگاه واقعی خود رسیدیم و از نتیجه راضی هستیم ، این هنر ما بود، البته من از مدیریت حرفه‌ای باشگاه جناب یاوری، فرهادی، حیدری، کاظمی و مربی‌مان پیمان حسنی تشکر می‌کنم.

اخلاق پسند در خصوص بازی دوررفت فینال مقابل دانشگاه آزاد بیان کرد: فینال اول مسابقه بسیار سخت بود ولی تیم ما منسجم بازی کرد به علاوه اینکه تمرینات و اردوهای بسیار با  کیفیتی را پشت سر گذاشت و همه در خدمت تیم بودیم و خوشبختانه توانستیم به خاطر همدلی که داشتیم نتیجه را به نفع خودمان به اتمام برسانیم البته هنوز کار تمام شده نیست تیم پتروشیمی نتیجه ماهشهر را فراموش می‌کند و در دور برگشت فنیال محکم پیش خواهد رفت.

وی در خصوص اینکه آیا طبق شنیده‌ها از برخی کارشناسان نوع چیدمان دانشگاه آزاد در فینال اول به علت باخت آنها شد یا خیر توضیح داد: نه، از نظر من نوع ارنج آنها بسیار  هم خوب چیده شده بود، اگر ما در بازی دوبل یا مسابقه من مقابل میدیا لطف اله نسب مسابقه را واگذار می‌کردیم احتمال برد دانشگاه زیاد می‌شد البته بازی رویین تن ورحمت پناه هم بسیار حساس و تأثیرگذار بود.

نماینده تنیس روی میز ایران در المپیک 2004 آتن پاسخ به این سوال را که چرا در لیگ‌های تنیس روی میز اینگونه رایج است که تیمی که نوشاد عالمیان را به خدمت بگیرد قهرمان خواهد بود، گفت: نه این موضوع صحت ندارد، هرگز نمی‌توان نقش بازیکنان دیگر، آن هم در لیگ امسال که تعداد ارنج تغییر کرده است نادیده گرفت اگر بازیکنان پتروشیمی برد نمی‌آوردند امکان نداشت بتوانیم نتیجه کسب کنیم.

وی افزود: البته در اینکه حضور بازیکنان حرفه‌ای در تیمها شانس پیروزی را افزایش می‌دهد تردیدی نیست اما این طبیعی است که برای قهرمان شدن باید هزینه کرد و در تمام رشته‌های ورزشی و در تمام کشورها این مرسوم است.

اخلاق پسند که نقش ویژه‌ای در موفقیت تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر در بیست و دومین دوره لیگ برتر داشت، در بخشی دیگر از سخنانش خاطرنشان کرد: مسائل زیادی در طول فصل رخ داد که این احساس برایمان پیش آمد که خیلی‌ها دوست ندارند پتروشیمی بندر امام قهرمان شود اما ما همه همدل بودیم و برای اول شدن تمام سعیمان را انجام دادیم امیدوارم نتیجه در فینال تهران هم به نفع ما تمام شود و به هدفمان برسیم.

وی در انتهای رقابت‌های لیگ امسال تنیس روی میزی را اینگونه ارزیابی کرد: لیگ امسال 93-92 لیگ بسیار سختی بود خوشحالم که یک سال دیگر در کنار باشگاه حرفه‌ای پتروشیمی بندر امام ماهشهر بازی کردم.
امیدوارم در سال آینده باشگاه‌های بیشتری جذب لیگ شوند تا شاهد رقابت‌های قوی و منسجمی باشیم به طور حتم برگزاری یک لیگ موفق در داشتن تیم ملی قوی تأثیر مستقیم دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تصریح ، معمول ، موضوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار