اولین فینال تاریخ لیگ پینگ پنگ فردا برگزار می شود

اولین فینال تاریخ 22 ساله لیگ تنیس روی میز فردا 5 خرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فینال بیست و دومین دوره لیگ تنیس روی میز فردا دوشنبه 5 خرداد ماه از ساعتت 16 درحالی به میزبانی آکادمی بین المللی پینگ پنگ تهران برگزار می‌شود که این برای اولین بار است که این رقابتها فینال دارد.

در این مسابقه پتروشیمی بندر امام ماهشهربا تکیه بر مردان قدرتمندش همچون محمدرضا اخلاق پسند، نوشاد عالمیان، محمد فرقدانی، محمدعلی رویین تن با هدایت پیمان حسنی قرار است به مصاف دانشگاه آزاد برود که بازیکنان با تجربه‌ای همچون افشین نوروزی، نیما عالیمان، میدیا لطف اله نسبی و بهنام رحمت پناه را دارد و هدایت آنها را نیز حمیدرضا صابری بر عهده گرفته است.

پتروشیمی‌ها که در دور رفت فینال در ماهشهر با نتیجه 6 بر 2 از سد دانشگاه گذشته‌اند اکنون با خیال راحت‌تری بازی خواهند کرد و در مقابل، تهرانی‌ها هم قصد دارند در خانه خود اعاده حیثیت کنند و بدون شک یکی از جذابترین رقابتهای تنیس روی میز را شاهد خواهیم بود.

در لیگ امسال جدا شدن برادران عالمیان و رقیب شدن آنها در 2 تیم فینالیست و تغییر ارنج تیمها همچنین برگزاری دیدارهای پلی آف و فینال به جذابیت لیگ افزود و تا حدی حدس برای اینکه چه تیمی قهرمان است را سخت کرد به ویژه اینکه در 2 دور رفت و برگشت نتیجه مدعیان اصلی عنوان قهرمانی با نتیجه مساوی و بدون برد به پایان رسید و برای اولین بار تیمی صدرنشین شد که نوشاد عالمیان مردشماره یک تنیس روی میز ایران را دراختیار نداشت.

اکنون باید به انتظار نشست تا مشخص شود آیا فردا پتروشیمی بندر امام ماهشهر با سابقه‌ترین و پر افتخارترین تیم پینگ پنگ می‌تواند قهرمانی جدیدی را در کارنامه خود رقم بزند یا دانشگاه نتیجه باخت 6 بر 2 را جبران می‌کند و کاپ قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عالمیان ، فینال ، ماهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار