بدشانس‌ترین فینالیست‌های ادوار لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکو مادرید یکی از بدشانس‌ترین فینالیست‌های تاریخ لیگ قهرمانان است که دیشب در 30 ثانیه آخر دیدار و در آستانه قهرمانی، یکی از بدترین روزهای تاریخ خود را تجربه کرد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، به همین بهانه در این گزارش به بدشانس‌ترین فینالیست‌های ادوار لیگ قهرمانان اروپا می‌پردازیم:

1- به طور حتم اتلتیکومادرید بدشانس‌ترین فینالیست تاریخ لیگ قهرمانان بوده که  تا 94 دقیقه قهرمانی را از ان  خود می‌داند اما شاگردان سیمیئونه در  دقایق پایانی وقت اضافه  با روحیه ضعیف 3 گل دیگر دریافت  می‌کنند.

2- بایرن مونیخ نیز  از بدشانس ترین فینالیست های  ادوار جام جهانی بوده که  در فینال 1999 در 2 دقیقه وقت تلف‌شده بازی را به شیاطین سرخ  با هنرنمایی های بکام، اشمایکل، گیگز، شرینگهام، اوله گنار سولسشایر واگذار کرد تا همه چیز برای سرخپوشان "الیانس اره‌نا" تیره وتار  شود.

3-اث –میلان در فینال 2005 نیز از بدشانس‌ترین‌ها بود چرا که پیروزی 3-0 را در نیمه اول با تساوی 3-3 در نیمه دوم عوض کرد و در ضربات پنالتی بازی را  به لیورپول واگذار کرد.

4-بایرن مونیخ در  فینال 2012برابر چلسی  باز هم  بدشانس بود چرا که پیروزی یک بر صفر این تیم در دقایق  اخر برابر ابی پوشان لندنی به تساوی1-1 مبدل گردید و شاگردان روبرتو دی متئو توانستند در  ضربات پنالتی ورق را به نفع  خود برگردانند.

5- اتلتیکو مادرید  در فینال 1974در حالیکه تا دقیقه  در مقابل  بایرن مونیخ 120 قهرمان  بود به یکباره گل لوئیس اراگونس به هدر  رفت و به دلیل تساوی 1-1 بازی، تکرار و این بار با 4 گل  به مانند  دیدار اخیر برابر  رئال مادرید بدشانسی دوباره‌ای تکرار شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار