اختصاصی باشگاه خبرنگاران؛پس از روزها بحث و گفتگو پیرامون کشتی گیران پرسپولیس؛

کلوانی نوری:قرارداد کشتی گیران را مخدوش کردند/فرنگی کاران دیگر نگران دریافت مطالباتشان نباشند

نماینده حقوقی و تام الاختیار کشتی گیران پرسپولیس گفت:با تلاش فراوان مشخص شد که متاسفانه بدون اطلاع کشتی گیران، قرارداد آنها مخدوش شده است .

 حمید کلوانی نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد پیگیری مسائل و مطالبات کشتی گیران تیم پرسپولیس و مشخص شدن جعل قراردادهای کشتی گیران اظهار کرد:همانگونه که قبلانیز به استحضار جامعه کشتی و طرفداران آن رساندم ، باشگاه پرسپولیس در زمان مدیرعامل وقت (رویانیان) طی حکمی ، دکتر کلانتری رئیس هیئت کشتی وقت استان تهران که در حال حاضر رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی نیز می باشد را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در خصوص تیم کشتی فرنگی منصوب کرد.





وی ادامه داد: دکتر کلانتری پس از جذب نفرات عنوان داری همچون حبیب اخلاقی ، مهدی علی یاری ، محمدی ، زیدوند ، نوربخش و داود عابدین زاده به عنوان کشتی گیر (همگی عضو تیم ملی جمهوری فرنگی ایران) و تعداد دیگری از کشتی گیران و کادر فنی را به خدمت گرفت . این تیم موفق به کسب مقام سومی لیگ برتر کشتی در سال 1391 شد .

نوری در ادامه عنوان کرد :با توجه به اینکه مسئولان وقت باشگاه پرسپولیس هیچگونه مبلغی را در اختیار دکتر کلانتری بر اساس گفته های خودشان قرار نمی دهند وی به جهت حفظ آبروی ورزشی مجبور می شود مبالغ هنگفتی بیش از پنجاه ملیون تومان از جیب خود هزینه کند.

نماینده تام الاختیار کشتی گیران پرسپولیس اظهار داشت : با توجه به اینکه پس از پایان لیگ برتر کشتی فرنگی ، نه تنها ریالی به کشتی گیران و کادر فنی و حتی نماینده تام الاختیار آنها یعنی دکتر کلانتری تعلق نگرفت بلکه این تیم نیز منحل شد .

وی افزود : تعدادی از کشتی گیران علی الخصوص کسانی که اسامی آنها قید شد ، به من مراجعه کرده و طی وکالتهای محضری تام الاختیاری که به همراه تعداد دیگری از کشتی گیران در اختیارم گذاشتند  تقاضای پیگیری مطالبات و حق و حقوقشان را داشتند .






نوری ادامه داد :حال با توجه به اظهارات کشتی گیران ،مسئولان وقت تعدادی از کشتی گیران و کادر فنی را  متقاعد کردند مبنی بر اینکه سفید امضاء کنید ولی کف قرارداد شما از بیست ملیون شروع و تا چهل ملیون تومان منعقد می گردد . متاسفانه در طول مسابقات فرنگی ، نه تنها کشتی گیران با مشکلات ایاب و ذهاب به جهت شرکت در مسابقات لیگ کشتی مواجه می شوند بلکه زمانیکه به باشگاه و به جهت دریافت نسخه قرارداد خود مراجعه می کنند ، نسخه قرارداد کشتی گیران در اختیارشان قرار نمی گیرد .

نوری خاطرنشان کرد :کشتی گیران فرنگی دیگر نگران دریافت مطالباتشان نباشند . من به نوبه خود و از طرف تمامی کشتی گیران فرنگی از زحمات بی دریغ دکتر کلانتری ریاست محترم سازمان لیگ کشتی تقدیر و تشکر می کنم .

وی ادامه داد : از طریق مسئولان وقت فدراسیون کشتی ، نسخه ای از کپی قرارداد کشتی گیران فرنگی در اختیار من قرار گرفت ، زمانیکه نسخه قرارداد تعدادی از کشتی گیران که تعدادی از آنها مخدوش بود را به آنها نشان دادم ، کشتی گیران با تعجب اظهار کردند که قرار بود پس از چند روز مبلغ حق الزحمه آنها بین بیست تا چهل ملیون تومان در قرارداد ذکر گردد ولی در آن لحظه مشخص شد بدون اطلاع کشتی گیران در قرارداد آنها دست برده شده و قرارداد آنها مخدوش شده و به جای مبلغ خط تیره گذاشته شده است ! حال چه کسی یا چه کسانی توا نسته اند در فدراسیون وقت کشتی نفوذ و بدون اجازه کشتی گیران نسبت به این کار اقدام نمایند جای سوال و پیگیری است .


وی ادامه داد :با توجه به دیداری که با دکتر کلانتری ، کشتی گیر برتر سال 92 داشتم مقرر گردید که جناب کلانتری طی پیگیریهایی بدون آنکه این مسئله را جایی بازگو کند به جهت پیدا نمودن نسخه مربوط به کشتی گیران اقداماتی را انجام دهند که در  مدت چندین ماه با پیگیریهای فراوان وی  نسخه مربوط به تعدادی از کشتی گیران که مخدوش شده بود پیدا شد که به زودی با وی جلسه ای خواهم داشت .  این تخلف بزرگ که تعارض بین نسخه های قرارداد کشتی گیران فرنگی  بوده است با هماهنگی کشتی گیران ، مدارک برای پیگیری در اختیار دکتر پورمختار ریاست محترم اصل نود مجلس قرار خواهد گرفت .



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار