با حضور حجت‌الاسلام شهیدی،مهدی چمران،مجتبی شاکری و سردار احمدلو ؛

آخرین شب از جشنواره اعیاد شعبانیه و روز جانباز برگزار شد

مدیر عامل موسسه مهد هنر رفیع در چهارمین و آخرین شب از جشنواره اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: این موسسه امور هنری، فرهنگی و تفریحی جمعی از تشکل های شاهد و ایثارگر و انجمن های جانبازان قطع نخاعی و یا از دو پا قطع و جانبازان شیمیایی با عنوان خانه نور و سایر انجمن ها را به عهده دارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛حسین اسرافیلی مدیر عامل موسسه مهد هنر رفیع در آخرین روز از جشنواره اعیاد شعبانیه و روز جانباز که در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: این موسسه امور هنری، فرهنگی و تفریحی جمعی از تشکل های شاهد و ایثارگر و انجمن های جانبازان قطع نخاعی و یا از دو پا قطع و جانبازان شیمیایی با عنوان خانه نور و سایر انجمن ها را به عهده دارد.
 
وی افزود: جشنواره اعیاد شعبانیه و روز جانباز به مدت 4 روز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد و امشب افتخار داریم که در شب آخر جشنواره میزبان 120 نفر از خانواده های ایثارگر هستیم.
 
اسرافیلی تصریح کرد: امیدواریم توانسته باشیم ساعات خوشی را برای جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم ایشان و خانواده شهدا فراهم کرده باشیم و از سایر ایثارگران عزیز در تهران عذرخواهی می کنیم که نتوانستیم از عزیزان جانباز بیشتری دعوت کنیم.
 
وی گفت: امیدواریم در برنامه های آینده مانند هفته دفاع مقدس در خدمت عده بیشتری از جانبازان عزیز باشیم.
 
مدیرعامل موسسه مهد هنر رفیع خاطرنشان کرد:به روان پاک شهدا پرکشیدند و پیکرهای پاک و مطهرشان هنوز برنگشته است و جانبازانی که به هم رزمان شهیدشان پیوستند درود می فرستیم.
 
گفتنی است؛ آخرین شب از جشنواره اعیاد شعبانیه و روز جانباز که به همت اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران و با همکاری بنیاد شهید موسسه مهد هنر رفیع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با حضور منصور احمدلو مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران، حجت الاسلام شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید،مهدی چمران رئیس شورای عالی استان ها و مجتبی شاکری جانباز و عضو شورای شهر تهران و برگزاری برنامه های هنری و آیینی از جمله اشعاری درباره امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل عباس(ع) و اجرای قطعات هنری توسط حامد زمانی خواننده انقلابی به انجام رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، اعیاد ، شعبیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار