در نخستین و سومین نمایشگاه مهدویت صورت می‌گیرد؛

حضور بیش از 20هزار شهروند در بوستان ولایت

مدیر نمایشگاه مهدویت بوستان ولایت از حضور بیش از 20 هزار شهروند در این بوستان خبر داد.

سجاد بهزاد، مدیر نمایشگاه مهدویت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از 20 هزار شهروند در نخستین و سومین نمایشگاه مهدویت استقبال و حضور یافتند.
 
وی ادامه داد: این طرح در سالهای 90 و 92 با استقبال و حضور بیش از 20 هزار شهروند و 4 هزار و 500 شرکت کننده در مسابقات مهدویت مواجه شد.
 
بهزاد اظهار داشت: در این طرح نمایشگاه مهدویت چهار سال متوالی در بوستان ولایت و 5 سال متوالی در بوستان شهید کاظمی خیابان ورزش ناحیه دو منطقه 19 برپا می‌شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری نمایشگاه مهدویت از سال 85 تا 89 در بوستان شهید کاظمی خیابان ورزش واقع در ناحیه دو منطقه 19، برگزاری نمایشگاه مهدویت از سال 90 تا 93 در بوستان ولایت، برپایی اختتامیه نمایشگاه مهدویت، برگزاری مسابقات مهدویت، نقاشی کودکان، داستان‌های کودکانه، داستان گویی، مسابقه مهدویت با اهدای جوایزی به رسم یادبود از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
بهزاد خاطرنشان کرد: چهارمین نمایشگاه مهدویت از 20 تا 27 خرداد ماه از ساعت 19:30 تا 24 در ضلع جنوبی بوستان ولایت و مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه مهدویت در سالن استاد شهریار بوستان ولایت دو یا سه هفته پس از پایان نمایشگاه مهدویت برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار