شروع فینال بسکتبال NBA؛

سن آنتونیو برنده اولین فینال انتقامی

تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز که سال گذشته در هفتمین دیدار فینال قهرمانی را به میامی هیت واگذار کرده بود در اولین بازی فینال تکراری لیگ NBA با اختلاف 15 امتیاز برنده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز که میزبان اولین دیدار فینال امسال NBA مقابل میامی هیت بود با نتیجه 110 بر 95 برنده شد و یک بر صفر در سری هفت مسابقه ای فینال پیش افتاد.

منو جینوبیلی آرژانتینی با 16 امتیاز، 5 ریباند و 11 پاس گل بهترین بازیکن سن آنتونیو بود و تیم دانکن هم با 21 امتیاز و 10 ریباند نقش بزرگی در پیروزی اول تیمش داشت.

لبران جیمز در حالی با 25 امتیاز و 6 ریباند بهترین بازیکن میامی هیت بود که تنها 33 دقیقه بازی کرد و به خاطر گرفتگی عضلات موفق به اتمام بازی نشد. جیمز در این بازی به مایکل جوردن و کوبی برایانت به عنوان تنها بازیکنانی که در بازیهای پلی آف به بعد 4000 امتیاز و 1000 پاس گل داشته اند، پیوست.

تهویه سالن سن آنتونیو در جریان دیدار اول فینال از کار افتاد و با گرمای بیش از حد، انجام بازی برای بازیکنان دو تیم بسیار سخت شده بود. مسئولان باشگاه سن آنتونیو بعد از بازی با عذرخواهی از این جریان، مشکلات الکتریکی را عامل از کار افتادن تهویه سالن عنوان کردند.

هواداران سن آنتونیو که با وجود گرما به تماشای بازی و تشویق تیم محبوبشان ادامه می دادند با حالت طنز شعرهایی در مورد گرما می خواندند.

بازی دوم فینال روز دوشنبه 19 خرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.