لاریجانی در دیدار با نمایندگان و کارمندان جانباز قوه مقننه:

جانبازان مایه سعادت کشور هستند/ تقدیر از 35 نماینده و کارمند جانباز مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جانبازان مایه سعادت کشور هستند و با روحیه جهادی به جامعه حیات می‌بخشند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نمایندگان و کارکنان جانباز قوه مقننه با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: یکی از افتخارات مجلس دیدن سیمای نورانی جانبازان است که در دفاع مقدس حضور چشمگیری داشتند.
 
رئیس قوه مقننه افزود: جانبازان مایه سعادت کشور هستند و با روحیه جهادی به جامعه حیات می‌بخشند.
 
لاریجانی ادامه داد: برای اجرای مدیریت جهادی که مد نظر مقام معظم رهبری است باید این نوع مدیریت را لمس کرد و جانبازان با فداکاری خود در سال‌های دفاع مقدس این نوع مدیریت را لمس کردند.
 
وی تصریح کرد: کارکنانی که مفتخر به جانبازی اهل بصیرت هستند پیامبر عزیز اسلام (ص) فرمودند کسی که از دنیا برود و فکر جهاد نداشته باشد در نفاق مرده است.
 
لاریجانی گفت:  امروز خوشحالم که در حضور جانبازان و آزادگان سرافراز اهل بصیرت که مایه افتخار کشور هستند قرار دارم.
 
رئیس قوه مقننه تصریح کرد: رزمندگانی که در سال‌های دفاع مقدس گرفتار اسارت شدند در اسارت نیز مجاهدت کردند که این رشادت‌ها مایه  افتخار همه ایرانی‌ها است.
 
در پایان این مراسم رئیس مجلس شورای اسلامی با اهدای هدایایی از نمایندگان و کارکنان جانباز مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.
 
گفتنی است در ابتدای مراسم اسماعیل کوثری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از رئیس مجلس به دلیل توجه به مسائل ایثارگران تشکر و اظهار امیدواری کرد که در اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی به مانند دفاع مقدس موفق باشیم.
 
در این مراسم از 35 نماینده و کارمند جانباز قوه مقننه قدردانی شد. اسامی نمایندگان جانبازان مجلس شورای اسلامی که از آنها تقدیر شد به این شرح است:
 
علی عباس زارع زاده، محسن صرامی فروشانی، محمدرضا رضایی‌کوچی، حبیب برومند، محمدمهدی برومندی، حسین مظفر، محمد دهقانی، محمد حسن ‌آصفری، مهرداد لاهوتی، احمد سجادی ، امیرحسین قاضی‌زاده، رضا رحمانی، محمد صادق جوکار، محمد باقری، حسین گروسی، فتح الله حسینی، عباس تمیمی، محمد جواد کولیوند، امیرآبادی فراهانی، عباس علی منصوری آرانی، عباس قائید احمد، علی اصغر زارعی.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار