جست و جوی اتاق به اتاق برای دستگیری دزدان سلامت!

شاید برای تان قابل تصور نباشد اما همین خانه ای که شما در آن زندگی می کنید می تواند مشکلاتی را به لحاظ جسمی برایتان به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران،پیشگیری از این مشکلات اصلا کار سختی نیست و فقط به کمی آگاهی و درایت نیاز دارد.تا به حال درباره انتقال آلرژی از طریق خانه به افراد شنیده اید؟اگر چنین چیزی به گوشتان نخورده است این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

بررسی ها نشان می دهند،همیشه نقاطی از خانه وجود دارد که در جزئی ترین تمیزکاری ها از قلم می افتد.بنابراین اگر سلامت تان برایتان اهمیت دارد یک دستمال مرطوب بردارید و این نقاط را تمیز کنید.زیر کاناپه ها و صندلی ها محل زندگی حشرات هستند و در نهایت فضایی برای تجمع گرد و خاک هستند .فنر تشک تختخواب که محل انباشت گرد و خاک است هر از گاهی باید با جاروبرقی سطح تشک را گردگیری کنید.

گفتنی است،گرد و خاک های گرانولی خیلی راحت از درز پنجره های غیر استاندارد و بدون درزگیر راه شان را به درون خانه شما باز می کنند و به همین دلیل مشکل آلرژی را به خصوص در فصل بهار حتی در خانه هم تشدید خواهند کرد.

نتایج مطالعات نشان می دهند،از آنجایی که قارچ ها به شدت به رطوبت علاقه مند هستندحمام هر خانه ای می تواند به محل زندگی مواد آلرژی زا تبدیل شود.به همین دلیل حمام را باید در فاصله های زمانی کوتاه تمیز کنید و مهم تر آنکه برای این تمیزکاری سراغ انواع ضدعفونی کننده و قارچ کش ها بروید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آلرژی ، خانه ، شست و شو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار