آغاز به کار پنجمین کنفرانس صنعت" نیروگاه های حرارتی"

پنجمین کنفرانس صنعت نیروگاه‌های حرارتی (گازی، سیکل ترکیبی، بخاری)صبح امروز با حضور مسئولان در دانشگاه شهید بهشتی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار  اقتصادی باشگاه خبرنگاران، پنجمین کنفرانس صنعت نیروگاه‌های حرارتی(گازی، سیکل ترکیبی، بخاری) صبح امروز با محورهای اقتصادی و انرژی، حقوق انرژی داخلی و بین‌المللی،‌ایمنی ،امنیت بهداشت شغلی ،‌بورس انرژی و بازار برق و ...آغاز به کار کرد.

ویژگی‌های خاص کنفرانس نیروگاه‌های حرارتی عمدتا نشات گرفته از ترکیب ساختاری کنفرانس است که با همکاری و هم افزایی گروه مپنا و دانشگاه‌های کشور شکل گرفته است.
 
بر اساس گفته علی اباددی و مدیر عامل گروه مپنا رئیس کنفرانس تامین انرژی الکترونیکی به عنوان یک رکن راهبردی و اساس توسعه فرهنگی،‌اجتماعی، علمی و صنعتی هر کشور به شمار می‌اید به همین جهت صنعت برق در اسناد بالا دستی و برنامه های توسعه دهی خصوصا آخرین برنامه  توسعه جمهوری اسلامی ایران در ابعاد وسیع در جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.
 
بر اساس گفته افجه ای دبیر کنفرانس صنعت نیروگاهی به عنوان یکی از صنایع استراتژیک در دنیا شناخته شده است و عمق انرژی‌های استفاده شده در این صنعت حجم سرمایه‌گذاری شده در این عرصه ، افزایش ارزش افزوده تولیدات صنعتی در حوزه نیروگاهی و به خصوص قطعات و خدمات مورد نیاز، محدود بودن تعداد کشورهای صاحب این تکنولوژی در دنیا نشان دهنده استراتژیک بودن این است.
 
گفتنی است: این کنفرانس با قبول 80 مقاله از300 مقاله ارسالی بیست و یکم خرداد ماه سال 93 با ارائه مقالات کار خود پایان خواهد داد.
انتهای پیام/

برچسب ها: نیروگاه ، صنعت ، حرارتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار