حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی فرد در جمع خبرنگاران:

‌شرایط جسمی آیت الله مهدوی کنی به سرعت رو به بهبود است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از مردم برای دعا در شب میلاد حضرت ولی عصر(عج) به جهت سلامتی رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ‌شرایط جسمی ایشان به سرعت رو به بهبود است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ "حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد" نائب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در بیمارستان بهمن از "آیت الله مهدوی کنی" عیادت کرد و سپس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به لطف دعای مردم شرایط جسمی رییس مجلس خبرگان رهبری به سرعت رو به بهبود است و نسبت به روزهای اول از نظر فعالیت های کلیوی در شرایط خوبی قرار دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه علائم مثبتی از فعالیت‌های مغزی آیت الله مهدوی کنی دریافت شده است، افزود:‌ ما منتظر هستیم که با عنایت خداوند شاهد عکس العمل بیشتری از فعالیت مغزی این عالم بزرگوار و بهبودی ایشان باشیم.

حجت الاسلام ابوترابی فرد همچنین خاطر نشان کرد:‌ در آستانه ی شب میلاد حضرت ولی عصر(عج) که از لیالی قدر هم هست می‌باشیم امیدوارم با دعای خالصانه مردم و پرداخت صدقه از خداوند متعال بخواهیم که بهبودی کامل را به این رکن قدرتمند انقلاب و بازوی پر توان رهبر معظم انقلاب حاصل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار