استاندار تهران:

افزایش 4درصدی مصرف آب در تهران نگران کننده است

استاندار تهران کرد: رعایت صرفه‌جویی در مصرف آب نیازمند تعامل و همکاری شهروندان تهرانی است که نسبت به افزایش مصرف آب،‌ صرفه‌جویی را به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید حسین هاشمی استاندار تهران در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت،‌ با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی آب در تهران، افزود: سال گذشته اعلام شد که اگر در مصرف آب صرفه‌جویی نشود در سال 93 ناچار به استفاده از سیاست‌های جایگزین مانند جیره‌بندی آب هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون بین 3 الی 4 درصد افزایش مصرف آب را شاهد بودیم که این رقم بسیار نگران کننده است.

استاندار تهران،‌ با بیان اینکه مردم باید با صرفه‌جویی در مصرف آب تابستان راحتی را برای خود رقم بزنند، تصریح کرد: رعایت صرفه‌جویی در مصرف آب نیازمند تعامل و همکاری شهروندان تهرانی است که نسبت به افزایش مصرف آب،‌ صرفه‌جویی را به کار گیرند.

هاشمی، یادآور شد: البته باید این نکته را نیز مدنظر قرار داد که بعضی از مناطق دارای لوله‌های فرسوده ای هستند که همین امر باعث نشتی آب می‌شود که متاسفانه این مهم مزید بر علت شده و بر افزایش مصرف آب افزوده است.

استاندار تهران به برداشت از آب چاه پرداخت و گفت: تاکنون 30 درصد از آب چاه برداشت می‌شد که اکنون قرار است این به 50 درصد افزایش یابد و لازم به ذکر است که هیچ مشکلی از لحاظ غیربهداشتی بودن آب‌های زیرزمینی نیز وجود ندارد.
برچسب ها: افزایش ، مصرف ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار