با سخنرانی آیت‌الله اراکی و علی‌اکبر ولایتی؛

هشتمین گردهمایی بین‌المللی اتحاد دانشجویان جهان اسلام برگزار می‌شود

هشتمین گردهمایی بین‌المللی اتحاد دانشجویان جهان اسلام با موضوع "علم و اخلاق در سبک زندگی" اول تا پنجم تیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، برنامه‌های هشتمین گردهمایی بین‌المللی اتحاد دانشجویان جهان اسلام به همت مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام و با عنوان "علم و اخلاق در سبک زندگی" برگزار می‌شود.
در این گردهمایی پنج روزه 40 دبیرکل و مسئول 14 تشکل دانشجویی از 11 کشورحضور خواهند داشت.
برهمین اساس علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی سخنران روز اول این همایش سخنرانی خواهد بود.
همچنین نشست‌ تخصصی نقش علم و اخلاق در سبک زندگی با سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی، کارآمدی الگوهای فرهنگی در جهان اسلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جدی و سخنرانی اساتید خارجی از جمله برنامه‌های روز اول این همایش است.

این نشست‌های تخصصی روز دوم همایش با عناوین آسیب شناسی عملکرد جریان مقاومت و آسیب‌های جریان تکفیری و با سخنرانی روحی و نقش رسانه‌ها و ارتباطات جدید در ترویج سبک زندگی، ابتذال فرهنگی و انحراف اذهان با سخنرانی سید رضا عاملی ادامه خواهد یافت.

اضافه می‌شود که ریوران به عنوان سخنران روز سوم "آخرین تحولات منطقه و جهان اسلام" را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد و روز چهارم نیز اسداللهی با موضوع "بررسی فعالیت‌های جریان مقاومت و آسیب‌های جریان‌های تکفیری و افراطی" سخنرانی و در ادامه متقی "سند 2030 ایالات متحده" را بررسی وتحلیل می‌کند.
همایش مذکور در روز پنجم با سخنرانی آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پایان می‌یابد.
این همایش اول تا پنجم تیرماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار