گردشگری در ایران/

اطلاعیه شماره یک ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر-تابستان 1393

ا توجه به در پیش بودن سفرهای تابستانی هموطنان عزیز، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه¬ای اعلام نمود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی گردشگری؛1.از عموم مسافران و گردشگران درخواست می‌شود، در طول ایام سفر به اطلاعیه‌های ستاد مرکزی، سازمان هواشناسی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده¬ای، پلیس راهور ناجا، وزارت بهداشت، اورژانس کشور،‌ هلال احمر و سایر اعضای ستاد مرکزی توجه جدی داشته باشند.
 
2.    هموطنان درنظر داشته باشند در طول سفر از واحدهای پذیرایی، مراکز اقامتی و گردشگری که دارای مجوز و پروانه بهره برداری می¬باشند؛ استفاده نمایند.

3.    با توجه طول ایام تابستان و زمان کافی جهت انتخاب مقصد برای سفر به کليه مسافران عزيز توصیه  مي شود در انتخاب مقصد، با توجه به تمرکز و تردد پرحجم مسافران در برخی شهرها و مقاصد رایج گردشگری و نظر به وجود جاذبه های دیدنی در سراسر میهن اسلامی، در تنظیم برنامه های سفر ترجیحاً به مناطق کم تردد و کمتر دیده شده سفر نمایند و با برنامه ريزي و مطالعه مناسب مقاصد خود را از قبل مشخص و ضمن مدیریت سفر، تمهیدات لازم از قبیل شناسایی و رزرو محل اقامت و تامین وسیله نقیله مطمئن در نظر بگیرند، برای تهیه سایر اطلاعات اینگونه جاذبه¬ها می¬توانید با سامانه 09669 تماس حاصل نمائید.

4.    به مسافران توصیه می شود به آداب، رسوم فرهنگ و اعتقادات جامعه محلی احترام گذاشته و فرهنگ تکریم از جامعه میزبان را پاس بدارند.

5.    پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با آدرس اینترنتی www.chtn.ir  و سایت ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با آدرس اینترنتی www.stsi.ir در راستای اطلاع‌رسانی به مسافران و هموطنان عزیز فعال است.
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار