حجت‌الاسلام و المسلمین گلپایگانی:

به فرموده مقام معظم رهبری، امیر سرتیپ معینی‌پور کمک بزرگی به پیشرفت نیروی هوایی کرد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به این که مرحوم امیر سرتیپ‌ معینی‌پور شب و روز و با تمام وجود خدمت می‌کرد و شخصا با فرماندهان به مناطق جنگی می‌رفت، گفت: رهبر معظم انقلاب از درگذشت امیر معینی‌پور بسیار متاثر شدند و فرمودند ایشان در موقعیت بسیار حساس کمک بزرگی به پیشرفت نیروی هوایی کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تشییع پیکر فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: امیر سرتیپ معینی‌پور در دوران حساس و بسیار خطیر برای ایران و نهاجا مسئولیت اداره این نیرو را برعهده داشت.
 
وی افزود: نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی از همین مرکز آموزش هوایی خضرایی و رژه باشکوهی که پرسنل نهاجا قبل از پیروزی انقلاب انجام داده و دست بیعت به دست مبارک بنیان‌گذار جمهوری اسلامی داده‌اند آغاز شد  با این حرکت انقلابی خودشان کم رژیم سفاک پهلوی را شکستند.  
 
حجت‌الاسلام و المسلمین گلپایگانی تصریح کرد: این نیروی سرافراز توانست به دنیا ثابت کند آنجا که اساس استقلال و هویت کشور در خطر باشد تا پای جان ایستادگی می‌کند.
 
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: درست در همین بزنگاه بود که مقام معظم رهبری که آن زمان ریاست جمهوری کشور را برعهده داشتند مسئولیت فرماندهی نیروی هوایی ارتش را برعهده امیر سرتیپ معینی‌پور سپردند.
 
وی افزود: قبول آن مسئولیت در آن دوران از خود گذشتگی فراوانی می‌خواست من از نزدیک در خدمت امیر معینی‌پور بودم و می‌دیدم که او نه شب داشت و نه روز و با تمام وجود خدمت کرده و همه افسران را در بریفینگ‌ها توجیه کرده و حتی شخصا با فرماندهان به مناطق جنگی می‌رفت و بر فعالیت پایگاه‌ها نظارت می‌کرد.  
 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را خواند و خاطر نشان کرد: من دیروز که محضر رهبر انقلاب بودم و خبر درگذشت امیر معینی‌پور را به ایشان دادم بسیار متاثر شدند و فرمودند از قول من به بازماندگان تسلیت گفته و بگویید ایشان در موقعیت بسیار حساس کمک بزرگی به پیشرفت نیروی هوایی کرد.  

انتهای پیام/

برچسب ها: مراسم ، تشییع ، پیکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار