حجت الاسلام والمسلمین واحدی مطرح کرد

دشمن می‌خواهد با ایجاد شبهه نظام ما را ناکارآمد جلوه دهد

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ 321 مرند گفت: در 35 سال بعد از انقلاب، نظام ما روزی را بدون توطئه شرق و غرب نگذرانده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ مستقل 321 پیاده نیروی زمینی ارتش در مرند ضمن تقدیر از جایگاه ارزنده این تیپ در مقابله با توطئه های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و نیز آمادگی بالای روحی و رزمی آن گفت: در 35 سال بعد از انقلاب، نظام ما روزی را بدون توطئه شرق و غرب نگذرانده است و غائله های قومیتی، ترورهای متعدد و جنگ تحمیلی 8 ساله نمونه بارز این توطئه ها بوده و امروز دشمن در جنگی فراگیر و به شکلی نرم و زیرپوستی مقدسات این ملت را نشانه گرفته است.
 
حجت الاسلام واحدی که همراه هیأتی متشکل از معاونین فرهنگی نیروهای تابعه آجا برای ارزیابی آمادگی روحی و معنوی رزمندگان، بررسی وضعیت فرهنگی یگان‌های مستقر در شمال غرب کشور در این منطقه حضور دارد، افزود: تلاش دشمن در ایجاد شبهه افکنی در اعماق وجود جوانان و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در اداره امور کشور است که لازم است با هوشیاری اینگونه توطئه‌ها ریشه‌کن شود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: امروز یکی از نقاط قوت ما که مورد هجمه نرم دشمنان قرار دارد رهبری نظام و نهاد مرجعیت شیعه است و دشمن نیز به دنبال تضعیف و تخریب آن می‌باشد، اما با وجود محوریت، محبوبیت و جایگاه رفیع آن که نمونه اش لبیک آحاد مردم به این نهاد (مرجعیت) در غائله داعش بود، به حول و قوه الهی دشمنان در این مسیر نیز ره به جایی نخواهند برد.
 
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش هم‌چنین در پایان گفت: امروز گروهک‌ها و فرقه‌هایی نظیر داعش علیه تمام مقدسات اسلامی حرکت خزنده‌ای را با تبلیغات منسجم و با پشتیبانی کامل دنیای استکبار آغاز کرده‌اند، اما بدون شک در مقابله با اراده مسلمانان جهان این حرکت ها بسیار حقیرتر و ناتوان تر از آن است که به اسلام عزیز آسیبی وارد کند.
 
گفتنی است، حجت الاسلام واحدی و هیأت همراه در بازدید فرهنگی خود از یگان های ارتش در منطقه شمال غرب کشور، امروز علاوه بر تیپ 321 مرند از پایگاه هوایی شهید سرلشگر فکوری تبریز، پادگان مرزی جلفا و تیپ مستقل 121 پیاده نیروی زمینی ارتش نیز بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.