پاشازاده:

نبود بازیکن طراح در تیم برزیل مشهود است/ تیکی تاکای اسپانیا هنوز نمرده است

کارشناس فوتبال درخصوص ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی استرالیا مقابل اسپانیا گفت: این بازی برای هر دو تیم تشریفاتی محسوب می‌شود چراکه هر دو تیم قبل از انجام بازیهای سوم حذف شدند.

  مهدی پاشازاده درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: استرالیا تکلیفش مشخص و برای کسب تجربه به جام جهانی آمده است ما از اسپانیا قهرمان دور  گذشته جام جهانی بعید بود که خیلی زود از جام جهانی حذف شود.
پاشازاده در ادامه بیان کرد: تیم اسپانیا به سرنوشت تیم های فرانسه و ایتالیا درجام‌های جهانی گذشته دچار شده است. به هر حال انگیزه حرف اول را می زند که تیم اسپانیا دراین دوره از رقابتها نداشت.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم های لیگ اسپانیا درفینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند برخی از بازیکنان اسپانیا خسته به نظر می‌رسیدند.به هر حال اسپانیا نیاز به یک روح تازه دارد تا با انگیزه مضاعف در جام جهانی بعدی حاضر شود.
پاشازاده درخصوص خداحافظی ژاوی هرناندز از تیم  ملی اسپانیا گفت: ژاوی بازیکن حرفه‌ای است و با این اقدامش می‌خواهد که یک بازیکن جوان جایگزینش درتیم ملی اسپانیا شود.
کارشناس فوتبال در مورد لیگ تیکی تاکای اسپانیا بیان کرد: تیکی تاکای اسپانیا هنوز عمرش تمام نشده بلکه گواردیولا در بایرن مونیخ دارد به صورت مدرن از این سیستم استفاده می‌کند.
وی در مورد ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی هلند مقابل شیلی عنوان کرد: به نظرم این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود چرا که هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و هجومی بازی می‌کنند.من فکر نمی‌کردم شیلی بازی خوبی درجام جهانی انجام دهد.
وی درباره ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی مقابل کامرون گفت: با اینکه این بازی برای کامرون تشریفاتی است امااین تیم برای  اعاده حیثیت مقابل برزیل ظاهر می‌شود.پاشازاده درباره عملکرد تیم ملی برزیل در جام جهانی برزیل گفت: نبود یک بازیکن طراح مشکل بزرگ تیم ملی برزیل درجام جهانی است. این تیم بازیکنان خوبی در دفاع و  حمله دارد اما یک هافبک بازیساز خوب ندارد.وی بیان کرد: متاسفانه اسکولاری از دو هافبک دفاعی در ترکیب تیم برزیل استفاه می‌کند که از زیبایی بازی برزیل هم کاسته است.من چیز خاصی از برزیل ندیدم شاید این تیم بتواند در تک بازیهای حذفی خوب ظاهر شود ودل هوادارانش را به دست آورد.
پاشازاده درخصوص ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی کرواسی مقابل مکزیک گفت: تیم کرواسی یکی از پدیده های جام جهانی است. این تیم بازیکنان خوبی در خط هافبک و حمله دارد. کواچ سرمربی تیم کرواسی روح جوانی به تیم داده است.
وی در ادامه بیان کرد: مکزیک کشور فقیری است اما بازیکنانش با تمام وجود فوتبال بازی می‌کنند. مکزیک دربازی قبلی با برزیل خوب کار کرد و دروازه بان این تیم چند موقعیت خطرناک مهاجمان برزیل را دفع کرد.وی در پایان خاطر نشان کرد: بازی کرواسی با مکزیک سخت است واز همین الان نمی‌توانم این بازی را پیش بینی کنم./مهانتهای پیام/
برچسب ها: پاشازاده ، بازیکن ، طراح ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار