پیشنهادهایی برای اینکه در هر روز 200 کالری انرژی بسوزانید

برای بعضی افراد کاهش و کنترل وزن رویاست.اگر بدانید راه هایی وجود دارد که 200 کالری انرژی در روز بسوزانید چه احساسی دارید؟

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، برای آنکه به طور موثر کالری بسوزانید هر روز بین 37 تا 40 دقیقه همراه با یک موسیقی تند بی کلام یک یا دو حرکت ورزشی مانند طناب زدن، راه رفتن،دراز نشست و... انجام دهید.

بررسی ها نشان می دهند، برای آنکه هر روز به طور منظم ورزش کنید در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنید.مطمئن باشید به دلیل هزینه ای که پرداخت کرده اید به باشگاه خواهید رفت.انجام ورزش های استقامتی به مدت 30 دقیقه باعث سوختن 100 کالری می شود.

کارهای خانه باعث سوزاندن چربی های اضافه می شود.ایستادن 110 کالری و جارو کردن بین 110 تا 200 کالری می سوزاند و هر تفریحی که حداقل 40 دقیقه طول بکشد حداقل 200 کالری از انرژی اضافه شما را از بین می برد.

هربار خرید کردن به طور متوسط 45 دقیقه زمان لازم دارد.خرید کردن که شامل راه رفتن و ایستادن می شود باعث سوختن 117 کالری انرژی می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کالری ، انرژی ، هدف ، سوزاندن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۷:۰۹ ۰۸ تير ۱۳۹۳
سلام ببخشید اگه مطالب شما رو بدون منبع تو جای دیگه کپی کنیم ایرادی نداره مثلا موقع کپی قسمت اول که منویسین به گزارش خبرنگار....؟!
خواهش میکنم ج بدید ممنون