"رادیو تهران" از بوستان‌های تهران روی آنتن می‌رود

برنامه "مسابقه صددرصد" به مناسبت ماه مبارك رمضان ساعت 22 از بوستان‌های تهران پخش می‌شود.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مسابقه "صددرصد" همزمان با فرارسیدن ماه بهار قرآن، هر 5 شب در یكی از بوستانهای شهر تهران از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می رود .
 
 اكبر محمدی خانی مدیر گروه اجتماعی و خانواده شبكه رادیویی تهران گفت: مسابقه "صددرصد" تا 12 تیرماه در منطقه 15 بوستان خلیج فارس، از 13 تا 18 تیرماه در پارك لاله منطقه 6، از 19 تا 24 تیرماه در منطقه 19 بوستان ولایت، 30 تا 3 مرداد در پارك قیطریه و 4 تا 8 مرداد در منطقه 4 بوستان پلیس اجرا می شود.
 
وی خاطر نشان كرد: از بخش های این مسابقه اجرای خوانندگی، آشپزی، دوبله و گویندگی است. سوالات مسابقه نیز معطوف به ماه مبارك رمضان طراحی شده و هر شب 6 شركت كننده با پاسخگویی به سوالات دینی عرفانی، محلی، فان و شاد می توانند در این مسابقه شركت كنند تا از بین شركت كنندگان سه نفر برنده اعلام و جوایزی به آنها اهدا شود.
 
مدیر گروه اجتماعی و خانواده رادیو تهران ادامه داد: در فواصل برنامه امیر عضد، امین قاضی، میثم عبدی، وحید رونقی و دلآرام شكوهی به اجرای نمایش زنده می پردازند. در چهار بخش مهمانان حضوری از نخبگان ورزشی، هنری و فرهنگی كه متولد آن منطقه هستند یا در آن منطقه زندگی می كنند، خواهیم داشت. یكی از مسئولان شهرداری نیز درباره برنامه ها و فعالیت های شهر قرآن و رمضان فصل نیایش اطلاع رسانی می كند.
 
 محمدی خانی در پایان یادآور شد: مهدی سلطانی و میثم عبدی تهیه كننده، وحید رونقی، دلآرام شكوهی و امین قاضی گوینده عواملی هستند كه با این برنامه همكاری دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، تهران ، مسابقه ، شکوهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار