حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری:

سربازان لباس اقتدار و دفاع از نظام اسلامی را بر تن دارند

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه در زندگی فرصت‌های بی‌شماری در اختیار انسان قرار می‌گیرد، گفت: سربازی فرصتی است تا جوانان لباس قدرت، اقتدار و دفاع از نظام اسلامی را به تن کنند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) و حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدعلی انصاری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه با حضور در جمع سربازان از کلاس‌های قرآن آنان بازدید کردند.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ارتش طی سخنانی در جریان این بازدید گفت: همه ما باید شکرگذار خداوند باشیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که علاوه بر اینکه کار نظامی انجام می دهیم به تعلیم و تعلم قرآن هم پرداخته می‌شود.
 
حجت‌الاسلام انصاری اظهار داشت: در زندگی فرصت‌های بی‌شماری در اختیار انسان قرار می‌گیرد که نحوه برخورد انسان‌ها با این فرصت‌ها متفاوت است؛ برخی از این فرصت‌ها به‌خوبی استفاده می‌کنند و بعضی دیگر قدر آن را نمی‌دانند.
 
وی خطاب به سربازان گفت: شما عزیزان سرباز چند فرصت دارید که یکی از آن‌ها جوانی است که باید از آن نهایت استفاده را برد و فرصت دیگری که در اختیار شماست فرصت سربازی است که جوانان مدتی را در کنار هم باشند و لباس قدرت اقتدار و دفاع از نظام اسلامی را به تن کنند و کنار یکدیگر یک زندگی سربازی داشته باشند.
 
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ارتش، تعلم قرآن را فرصت دیگری دانست که در اختیار سربازان قرار دارد و افزود: در کشورهای دیگر کمتر دیده می‌شود که برای سربازان کلاس قرآن بگذارند و این موقعیت مغتنمی است برای مأنوس شدن و آشنایی با قرآن که در اختیار شما سربازان عزیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار