جنرال میتینگ آخرین دیدار مرحله مقدماتی ایران برگزار شد

نشست فنی 2 دیدار ایران و لهستان از سری مسابقات هفته هفتم رقابت‌های لیگ جهانی امشب پنجشنبه 12 تیرماه در مجموعه ورزشی ارگوآرنا شهر گدانسک لهستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این جلسه که با حضور اعضای کادر فنی تیم های ایران و لهستان برگزار شد اعضای کمیته اجرایی، فنی و داوری دو دیدارلیگ جهانی والیبال در لهستان معرفی شدند.

"ولادیمیر چوک" ناظر صربستانی فدراسیونجهانی والیبال، رونالدو چولاکیان از آرژانتین و دنیس سیسپدد از جمهوری دومینیکن  داوران اصلی ، پاول بورکیویچ از لهستان به عنوان داور رزرو دیدارهای ایران و لهستان در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه"ولادیمیر چوک" قوانین و مقررات 2 بازی ایرانو لهستان را برای حاضران مورد بررسی قرار داد و در ادامه حاضران موارد مورد نظر خود را بیان کردند.

سرپرستان 2 تیم ایران و لهستان اعضای کادر فنی تیمهای مربوطه خود را معرفی کردند که از ایران امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی به معرفی اسلوبودان کواچ (سرمربی)، و سیامک افروزی (پزشک)که در جلسه حضور داشتند، اقدام کرد.
 
در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی 2014، دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستانطی روزهای جمعه و شنبه 13 و 14 تیرماه در شهر گدانسک لهستان برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار