رئيس كل دادگستری استان تهران:

یکی از نارضایتی‌های مردم، اطاله دادرسی است

رئیس دادگستری استان تهران گفت: یکی از نارضایتی‌های مردم، موضوع اطاله دادرسی است که برخی از علل آن برون سازمانی است اما برخی دیگر مربوط به داخل سازمان و همکاران می‌باشد که با همت و تلاشی مضاعف و برنامه‌ریزی دقیق در جهت رسیدگی به پرونده‌ها می‌توان بر این معضل غلبه کرد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "غلامحسین اسماعیلی" رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه وی از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قرچک بازدید كردند.

وی در ابتدای این بازدید و در نشستی صمیمی با قضات، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین و تقدیر از زحمات ارزشمند همکاران قضایی و اداری اظهارداشت: یکی از نارضایتی‌های مردم، موضوع اطاله دادرسی است که برخی از علل آن برون سازمانی است اما برخی دیگر مربوط به داخل سازمان و همکاران می‌باشد که با همت و تلاشی مضاعف و برنامه‌ریزی دقیق در جهت رسیدگی به پرونده‌ها می‌توان بر این معضل غلبه کرد.

رئیس دادگستری استان تهران بر لزوم محافظت و مراقبت از حریم پاک قضا و عدالت تاكيد كرد.

وی در ادامه افزود: وظیفه داریم مجموعه همکاران قضایی و اداری را در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت کنیم تا خدای ناکرده در برابر وسوسه‌های شیطانی دچار لغزش نشوند لذا نیاز به مراقبت همیشگی است تا به هیچ وجه حریم پاک قضا مخدوش و آلوده نشود.

اسماعیلی گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تسلط بر نفس و مهار کردن وسوسه‌های شیطانی است و با استفاده از نورانیت این ماه می‌توان صبغه خدایی پیدا کرد و در مسیر احقاق حق دچار لغزش نشد و این ماه فرصتی برای تمرین فضایل و خوبی‌هاست که نتیجه آن ارتقاء ایمنی ما در برابر هواهای نفسانی خواهد بود.

رئیس کل دادگستری تهران در پایان خاطرنشان کرد: مراقب باشیم طولانی بودن روزهای تابستان و کثرت شدید کار باعث نشود که همکاران دچار بدخلقی شده و با مراجعین تندرویی کنند به هر حال بدخلقی در هیچ شرایطی قابل توجیه نیست و درس‌های ماه مبارک رمضان نیز در همین راستاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار