مدیر موسسه تصویر شهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"رد کارپت" و اثبات این که در ماه مبارک رمضان هم می‌توان موفق بود

هادی منبتی گفت: "رد کارپت" ثابت کرد اگر فیلمی مورد علاقه مخاطبان قرار بگیرد، زمان اکران آن اهمیتی ندارد.

هادی منبتی مدیر پردیس سینمایی ملت در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر می‌رسد رد کارپت ناجی سالن‌های سینمایی کشور بوده است و ثابت کرده که اگر فیلمی مورد علاقه مخاطب باشد، ایام نمایش آن حائز اهمیت نیست.

وی افزود: فروش فیلم‌ها در طرح اکران رمضان بسیار خوب بوده است اما بعید می‌دانم بتواند رکورد نوروز را پشت سر بگذارد.

منبتی تصریح کرد: در گذشته یک یا 2 دوره از سینما کارت‌ها استفاده شد که به خاطر انجام نشدن تبلیغات برای آن و اشکالاتی که وجود داشت، مورد استقبال  قرار نگرفت.
 
مدیر پردیس سینمای ملت در ادامه گفت: سازمان‌ها هم گویا توانایی تهیه این کارت‌ها را برای کارمندان خود دارند و اشخاص هم می‌توانند به صورت شخصی آن را در اختیار بگیرند که  البته مستلزم افتتاح حساب در بانک عامل است و فکر می‌کنم این فرآیند حدود 10روز طول بکشد.

وی بیان کرد:‌ اگر اشکالات دوره قبل مرتفع شود، به اعتقاد من سینما کارت‌ها می‌توانند مخاطبان بالقوه‌ای را به سالن‌ سینما‌ها جذب کنند و پردیس ملت، سینما آزادی و سینما زندگی از جمله سینماهایی خواهند بود که از این مکانیزم استفاده خواهند کرد.

منبتی خاطرنشان کرد: علاوه بر فیلم‌های سایر سالن‌های کشور، فیلم‌های خاطره‌انگیز نیز در پردیس ملت به نمایش درمی‌آید، از یکشنبه شب نیز هفته خاطره انگیز فیلم‌های تقوایی آغاز شد و سه شنبه بعد از افطار پردیس ملت میزبان ناصر تقوایی خواهد بود.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: ردکارپت ، ماه ، رمضان ، فیلم ، کارت ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار