تابش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت نباید در حذف یارانه نقدی افراد پردرآمد تعلل کند +مصادیق پردرآمدها

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت نباید در حذف یارانه نقدی دهک‌های بالای درآمدی تعلل کند.

محمدرضا تابش در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به تصمیم دولت برای حذف یارانه نقدی افراد پردرآمد اشاره کرد و گفت: دولت گفته می‌خواهد سیاست حذف یارانه دهک‌های بالای درآمدی را اجرا کند.  
 
وی افزود: معتقدم دولت نباید در حذف یارانه نقدی افراد پردرآمد تعلل کند.
 
نماینده اردکان ادامه داد: در حال حاضر دولت می‌تواند حداقل یارانه نقدی چندین میلیون نفر را به راحتی حذف کند، مجلس دست دولت را در این باره باز کرده است.  
 
وی ادامه داد: اگر پرداخت یارانه نقدی به همین روال ادامه داشته باشد، با کسری بودجه مواجه خواهیم شد. 

تابش خاطر نشان کرد: آنهایی که درآمد کلان دارند باید یارانه نقدیشان حذف شود، مثل هیئت مدیره‌ها، تاجران، پورشه‌سواران و.... .
 
وی تأکید کرد: اگر دولت این سیاست را قاطعانه ادامه بدهد مردم خوشحال خواهند شد و شاید یک عده اقلیت کوچک ناراضی شوند، حالا اگر از کسی که پورشه‌سوار است ماهی 50 تومان کسر شود چه اتفاقی می‌افتد؟  
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه  در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم دولت هرچه سریعتر نسبت به حذف یارانه نقدی افراد پردرآمد اقدام کند.
 
این درحالی است علی محمد احمدی دیگر عضو کمیسیون  برنامه، بودجه و محاسبات ظهر امروز در گفتگو  با باشگاه خبرنگاران از آغاز فرایند حذف یارانه نقدی افراد پردرآمد خبر داد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: کسری ، بودجه ، قاطعانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۳ تير ۱۳۹۳
تصمیم قاطعانه قطع یارانه پردرامدها خواست همه است تا کمکی به دولت و اقشارواقعا ضعیف شود خوب است این یارانه به کسانی تعلق بگیرد که سبد کالا به ایشان تعلق میگیرد
آخرین اخبار