خانواده فرمانده پدافند هوایی مهمان "شهرباران" می‌شوند

در برنامه روز چهارشنبه "شهر باران" که ساعت 19:50 از شبکه یک سیما پخش می‌شود، فرزاد اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی به همراه همسر و دخترش حضور دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، در برنامه روز چهارشنبه شهر باران که ساعت 19:50 از شبکه یک سیما پخش می شود، فرزاد اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی به همراه  همسر و دخترش حضور دارد.

در ابتدای این برنامه همسر و فرزند فرمانده پدافند هوایی از خصوصیات فردی و رفتار وی در خانواده و تاثیر شغل ایشان در زندگی خانوادگی می‌گویند.

گفت وگو درباره  از خود گذشتگی و ایثار  بخش دیگری از  برنامه شهرباران است و فرزاد اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی از وجود این ویژگی در خود و خانواده اش و تاثیر آن در زندگی و کارش می‌گوید.

داریوش کاردان مجری برنامه شهرباران همانند گذشته علاوه بر گفت وگو با مهمان ها درباره موضوع برنامه ، سئوالات ویژه ای را که در کارت های مخصوص نوشته شده است را از فرمانده پدافند هوایی کشور می پرسد تا بیشتر با روحیات این مسئول رده بالای کشوری آشنا شویم.

گفتنی است شهرباران کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی جعفر رضایی و حامد عقیلی ویژه ماه مبارک رمضان هر روز حدود ساعت 19:50  پخش می شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار