استقبال از نمایشگاه قرآن کریم بیشتر خواهد شد

استقبال از نمایشگاه قرآن کریم هر روز نسبت به روز گذشته بیشتر خواهد شد.

رجب علی سالاریان، مدیر کمیته فروش ناشران در نمایشگاه قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در نمایشگاه قرآن کریم، فضای نو و جدیدی را شاهد هستیم استقبال از نمایشگاه در زمینه فروش کتاب و محصولات قرآنی خوب بود.
 
وی افزود: محصولات و کتاب‌های قرآنی در تقسیم‌بندی فضای نمایشگاه جزء فضاهای خوب نمایشگاه قرآن کریم است رضایتمندی از این نمایشگاه و دسترسی مردم به آن خوب است یکی از تغییرات اساسی در کتاب‌های قرآنی اصل قرار دادن محتوا برای حضور در نمایشگاه است.
 
مدیر کمیته فروش ناشران در نمایشگاه قرآن کریم ادامه داد: محتوا به عنوان یک اصل برای ناشر و تولیدکننده قرآنی به منظور حضور در نمایشگاه قرآن کریم بود 500 ناشر برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کردند از آن میان به 232 نمایندگی رسیدیم.
 
سالاریان تصریح کرد: میزان ناشران حاضر در نمایشگاه قرآن کریم نشانه اصل قرار دادن محتوا برای حضور در نمایشگاه است استقبال از نمایشگاه هر روز نسبت به روز قبل بیشتر خواهد شد.
 
وی عنوان کرد: با توجه به آنکه محل برگزاری نمایشگاه قرآن جدید است و با توجه به تبلیغات انجام شده برای این نمایشگاه استقبال هر روز بهتر خواهد شد این مسئله را به عنوان یک مسئول و یک بازدید کننده از نمایشگاه قرآن عنوان می‌کنم.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار