حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آیین‌نامه مناقصات میادین مشترک بازنگری می‌شود

معاون وزیر نفت در امور مهندسی از اجرایی شدن آیین‌نامه معاملات شرکت ملی نفت ایران ظرف یک ماه آینده خبر داد و گفت: بروزرسانی آیین‌نامه معاملات شرکت ملی نفت ایران و رفع ابهام‌های قانون برگزاری مناقصات که در دستور کار قرار گرفته بود، مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

سیدعماد حسینی، معاون وزیر نفت در امور مهندسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص بازنگری آیین‌نامه مناقصات میادین مشترک اظهار داشت: قانون مناقصات میادین مشترک در سال 90  با تصویب نمایندگان مجلس طبق ماده ۱۱ طرح وظایف و اختیارات وزارت نفت، حق واگذاری و اجرای طرح‌های مربوط به اکتشاف، توسعه، تولید، تعمیر و نگهداشت میدان‌های مشترک نفت و گاز را عنوان کردند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به بخشنامه، مناقصات آیین‌نامه تهیه شده نیازمند بازنگری است و این موضوع طبق ماده 7 آیین‌نامه معاملات بازنگری می شود.
 
معاون امور مهندسی وزارت نفت با بیان اینکه بروزرسانی آیین‌نامه معاملات شرکت ملی نفت ایران و رفع ابهام‌های قانون برگزاری مناقصات که در دستور کار این معاونت قرار گرفته بود، مراحل پایانی خود را می گذراند، افزود: این آیین‌نامه برای ابلاغ به زودی در اختیار وزیر نفت قرار می‌گیرد تا ظرف یک ماه آینده اجرایی شود.
 
حسینی با بیان اینکه محور این بازنگری، شفافیت و حضور بخش خصوصی در صنعت نفت است، اظهار داشت: کلیه بازنگری‌ها منطبق بر آیین‌نامه معاملات شرکت ملی نفت انجام می‌شود و پس از ابلاغ این آیین‌نامه، ترک تشریفاتی که در گذشته وجود داشته از بین می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار