انغقاد تفاهم‌نامه بين "شهرداري كرمانشاه" و "بانك شهر"

در نشستي با حضور پورزرندي مديرعامل "بانك شهر" و قرباني "شهردار كرمانشاه" تفاهم‌نامه همكاري بانك شهر و شهرداري كرمانشاه منعقد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی "بانک شهر"، در اين نشست علاوه بر مدبرعامل بانك شهر و شهردار كرمانشاه، مديران عامل هولدينگ‌هاي زير مجموعه بانك شهر، اعضاي شوراي اسلامي شهر كرمانشاه‌، معاونت‌هاي شهرداري كرمانشاه و رؤساي سازمان‌هاي شهرداري نيز حضور داشتند.

در این جلسه پورزرندی مديرعامل "بانك شهر" با ابراز خوشحالي از حضور در كرمانشاه هدف تشكيل اين نشست را امضاء تفاهم‌نامه همكاري بين اين بانك و شهرداري كرمانشاه در راستاي توسعه و عمران شهر كرمانشاه بيان كرد.

همچنین پورزرندي به سرفصل‌هاي موجود در اين تفاهم‌نامه اشاره كرد و از مشارکت بانك شهر در اجرایی شدن پروژه‌هاي شهري كرمانشاه، راه‌اندازي سيستم‌هاي شهر الكترونيك، سرمايه‌گذاري در حوزه‌هاي مختلف مانند گردشگري و غیره سخن به میان آورد.

نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک شهر در ادامه با معرفي هولدينگ‌هاي زير مجموعه بانك شهر خواستار همكاري بيشتر شهرداري كرمانشاه و این بانك شد.

 قرباني شهردار كرمانشاه نیز با بيان ديدگاه‌هاي خود‌، اهداف شهرداري كرمانشاه در انعقاد اين تفاهم‌نامه را متذكر شد و از حضور مديرعامل بانك شهر و هيئت همراه در نگين غرب ايران و بزرگترين سكونت‌گاه پهنه غرب كشور تقدير و تشكر كرد.

قرباني در ادامه افزود، كرمانشاه به عنوان مركزيت غرب كشور و نهمين كلانشهر ايران نيازمند اجراي پروژه‌هاي مختلف شهري از جمله حمل و نقل شهري و عمراني است كه براي رسيدن به اين اهداف شهرداري، نیازمند سرمايه‌گذاري در اين بخش‌ها مي‌باشد و بانك شهر كه سهامدار اصلي آن خود شهرداري‌ها می‌باشند می‌تواند به عنوان بهترین گزینه مطرح باشد.

در پايان این جلسه نیز كليات تفاهم‌نامه بين بانك شهر و شهرداري كرمانشاه به امضاء مديرعامل بانك شهر و شهردار كرمانشاه رسيد و تصويب جزئيات آن به كارگروه‌هاي تخصصي متشكل از كارشناسان بانك و شهرداري كرمانشاه محول شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، شهر ، شهرداری ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار