دادستان کل کشور در نشست خبری/6

قوه قضاییه در پرونده "مهدی هاشمی" تسلیم فشارها نشد

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در پرونده مهدی هاشمی فشار زیادی بر دستگاه قضا تحمیل شد است، گفت:‌ بنده رد نمی‌کنم که در خصوص پرونده مهدی هاشمی فشار نبوده است بلکه فشار بوده اما قوه قضاییه هرگز تسلیم نشده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌  دادستان کل کشور در ادامه نشست خبری امروز به پرونده "مهدی هاشمی" هم ورود کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی دچار اطاله دادرسی شده است تصریح کرد: برای این پرونده در تاریخ 5/11/ 93 تعیین وقت دادگاه شده است. 

**قوه قضاییه در پرونده مهدی هاشمی تسلیم فشارها نشد

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هفته گذشته آیت‌الله جنتی در نماز جمعه اعلام کرد که فشار بر دستگاه قضا باعث تأخیر در رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی شده است در این رابطه توضیح دهید تصریح کرد: بنده رد نمی‌کنم که در خصوص پرونده مهدی هاشمی فشار نبوده است بلکه فشار بوده اما قوه قضاییه تسلیم نشده است چرا که صاحبان قدرت و ثروت همیشه نسبت به پرونده‌هایی که در دستگاه قضا رسیدگی می شود سعی می‌کنند فشار بیاورند اما قوه قضاییه تحت تأثیر غوغا سالاری‌ها و فشارها قرار نمی‌گیرد. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قاضی ناصر سراج 10 مورد نقص‌ از پرونده مهدی هاشمی گرفته است بگویید این نقص‌ها کدامند تصریح کرد: نواقص آن طوری که مد نظر است رفع خواهد شد و قاضی پرونده می‌تواند تشخیص دهد که این نقص رفع شده است یا خیر؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار