وزیر دادگستری:

اقدامات فرهنگی، موثر‌ترین روش برای مبارزه با فساد است

اولین جلسه شورای فرهنگی وزارت دادگستری پیش از ظهر امروز با حضور وزیر و جمعی دیگر از مقامات وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین "مصطفی پورمحمدی" وزیر دادگستری در اولین جلسه شورای فرهنگی این وزارتخانه، با تبیین ابعاد و اهمیت مقوله فرهنگ، اقدامات فرهنگی را موثر‌ترین روش در جهت سالم سازی محیط کار و مبارزه با فساد دانست.

وی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی(ع)، با اشاره به لزوم تجمیع امور مشترک با هدف واحد در ذیل یک عنوان و پرهیز از ایجاد ساختارهای موازی، به بیان اهمیت وجود نهادهای متولی فرهنگ در جامعه پرداخت.

وزیر دادگستری با انتقاد از وجود برخی مفاسد و ناهنجاری‌ها نظیر بدحجابی و مفاسد اداری در جامعه، خاطرنشان کرد: می‌توان با نگاه عملگرایانه و غیر شعاری و با صرف هزینه کم و با همگرایی و همفکری، بهره وری را افزایش داد که این امر از طریق توجه به مقوله فرهنگ و فراهم سازی بسترهای فرهنگی مناسب، امکان پذیر خواهد بود.

گفتنی است؛‌ در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام کریمی، مشاور وزیر و رئیس شورای فرهنگی این وزارتخانه با بیان این مطلب که وزارت دادگستری تنها وزارتخانه‌ای است که تاکنون دارای شورای فرهنگی نبوده است، اعلام کرد: پیش نویس اساسنامه این شورا تهیه شده و بزودی در جمع اعضای این شورا به تصویب نهایی می‌رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار