سامح الشکری: در طرح آتش بس اصلاحی صورت نگرفته است

وزیر امور خارجه مصر گفت در طرح پیشنهادی مصر برای آتش بس در نوار غزه تغییری صورت نگرفته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، "سامح الشکری"  وزیر امور خارجه مصر پس از دیدار با "جان کری" همتای آمریکائی خود گفت در طرح پیشنهادی مصر برای آتش بس در نوار غزه تغییری صورت نگرفته است.

 سامح شکری وزیر خارجه مصر پس از گفتگو با وزیر خارجه آمریکا که بیش از یک ساعت به طول انجامید بار دیگر بر ثابت بودن موضع مصر درباره طرح آتش بس در غزه تأکید کرد و با اعلام عدم هرگونه تغییر و اصلاح در این طرح گفت: هرگونه سخن درباره اصلاح طرح پیشنهادی برای متوقف ساختن تجاوزات اسرائیل علیه غزه صحت ندارد.

سامح شکری پس از پایان گفتگوها به "مصر الجدیده" رفت تا در دیدار عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر با بان کی مون دبیرکل سازمان ملل حضور پیدا کند.

همچنین یک منبع در وزارت خارجه مصر اعلام کرد: در این گفتگوها اوضاع وخیم سرزمین های فلسطینی مورد بحث قرار گرفت و طرح پیشنهادی مصر برای آتش‌بس و نیز راه های اجرایی کردن آتش بس مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین قرار است تا بعد از ظهر امروز نیز نشستی مطبوعاتی در قصر اتحادیه با حضور سامح شکری وزیر خارجه مصر و جان کری وزیر خارجه آمریکا  برگزار گردد.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار