امامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مقاومت تنها عامل پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی است

دبیر جامعه اسلامی دانشگاهیان با بیان اینکه پشتیبانی از رژیم صهیونیستی به معنی حمایت از کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی است، گفت: مهم‌ترین عامل پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی مقاومت است و ما نیز نباید اجازه دهیم تا این غدهٔ سرطانی در سکوت رسانه‌ای غرب جنایات خود را ادامه دهد.

"علی امامی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه قلب هر انسانی با دیدن جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی در غزه به درد می‌آید، اظهارداشت: رژیم صهیونیستی زنان، کودکان، پیرمردان و پیرزنان را به بد‌ترین شکل به قتل می‌رساند و حتی بیمارستان‌ها را هم بمباران می‌کند. 
 
وی با بیان اینکه قتل عام‌های اخیر رژیم صهیونیستی مورد حمایت رئیس جمهوری آمریکا قرار دارد، تصریح کرد: حمایت از رژیم صهیونیستی یعنی حمایت از کشتار کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع فلسطینی است، لذا جامعه جهانی باید از خود این سوال را داشته باشد که بر اساس کدامیک از موازین بین‌المللی به خاک و خون کشیدن مردم بی‌پناه و غیرنظامیان دفاع از خود تلقی می‌شود؟ 
 
دبیر جامعه اسلامی دانشگاهیان با بیان اینکه انقلاب ما داعیه‌دار دفاع از مظلومان و ستم‌دیدگان جهان هستیم، تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی با استفاده از سانسور رسانه‌ای و حمایت سران استکبار، با تمام امکانات و خشونت وصف ناشدنی حملات وحشیانه‌ای را به غزه انجام می‌دهد.
 
وی افزود: غرب و آمریکا دائما خود را مدافع حقوق بشر و آزادی می‌نامند، این در صورتی است که چشم خود را بر آزادی و حقوق پایمال شده‌ مردم غزه بسته‌اند.
 
امامی بابیان اینکه این وظیفهٔ ماست که از فرصت‌های پیش رو برای رساندن صدای مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه به جهانیان استفاده کنیم، ادامه داد: تدبیر حکیمانه، مدبرانه و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس یک فرصت ارزشمند جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاهیان در پایان خاطر نشان کرد: مهم‌ترین عامل پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی مقاومت است و ما نیز نباید اجازه دهیم. تا این غدهٔ سرطانی در سکوت رسانه‌ای غرب جنایات خود را ادامه دهد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: غزه ، اسرائیل ، ایران ، رهبری ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار