خراسان جنوبي /

برپایی بیش از هزار پایگاه جمع آوری فطریه در خراسان جنوبی

هزار و ۱۴ پایگاه جمع‌آوری وجوه فطریه در خراسان جنوبی برپا می شود.

برپایی بیش از هزار پایگاه جمع آوری فطریه در خراسان جنوبی

هزار و ۱۴ پایگاه جمع‌آوری وجوه فطریه در خراسان جنوبی برپا می شود.

به گزازش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت : از این تعداد 773 پایگاه در مساجد و مصلاهای نماز عید فطر و 241 پایگاه دیگر به غیر از مساجد در میادین و معابر اصلی شهرها و روستاهای استان وجوه زکات فطره روزه‌داران را جمع‌آوری می‌کنند.

رضوی تصریح کرد: سال گذشته 942 پایگاه مساجد، مصلاهای نماز جمعه و سایر پایگاه‌ها، کار جمع‌آوری فطریه و کفارات مرم استان را برعهده داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون زکات کشور مسئولیت جمع‌آوری و هزینه‌کرد زکات فطریه برعهده ستاد زکات و کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

رضوی افزود: برای دریافت فطریه و کفارات روزه‌داران گرامی پاکت‌هایی قبل از عید سعیدفطر از طریق ادارات تابعه این نهاد توزیع شده است.

وی تصریح کرد: مردم شریف استان، زکات فطره خود را در داخل این پاکت‌ها قرار داده و با قید رقم و نوع وجوه به پایگاه‌های این نهاد تحویل تا در نخستین فرصت به دست محرومان و نیازمندان واقعی برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی همچنین از خیران و نیکوکاران که در طول ماه مبارک رمضان و در مناسبت‌های مختلف شامل اطعام، آزادی زندانیان، اکرام ایتام و طرح مفتاح الجنه کمک‌هایی به مددجویان تحت حمایت و محرومان داشته‌اند، قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.