تعطیلات عید فطر:

شبكه های سیما در تسخیر فیلم های سینمایی

بیش از 80 فیلم سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن در طول تعطیلات عید سعید فطر از شبكه‌های سیما به نمایش در می‌آید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فیلم های شبكه های مختلف سیما روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 7 ، 8 ، 9 و 10 مرداد ماه اعلام شد.

شبكه یك سیما
 
فیلم سینمایی « رباعی » به كارگردانی ، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت 9 صبح از شبكه یك سیما پخش می شود.
 
فیلم سینمایی « دو اسلحه » به كارگردانی بالتازار كورماكور و بازی دنزل واشنگتن ، مارك والبرگ و پائولا پاتون، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت 16 از شبكه یك سیما پخش می شود .

استینگ افسر اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش آمریكا و بابی یك مامور مبارزه با مواد مخدر هستند كه به عنوان مامور در باند قاچاق مواد مخدری كه رئیس بیرحم و مكزیكی آن پاپی نام دارد نفوذ می كنند. هیچ یك از آن دو از هویت دیگری خبر ندارد و گمان می كند كه دیگری یك تبهكار واقعی است.

 پس از مدتی آنها به هویت حقیقی یكدیگر پی برده و متوجه می شوند كه در این ماموریت بازیچه مقامات دولتی آمریكا شده اند، زیرا از یك سو CIA و از سوی دیگر نیروی هوایی ارتش امریكا از پاپی و قاچاقچیان دیگر حمایت كرده و سود حاصل از فروش مواد را به جیب می زنند.

 استینگ و بابی ترتیبی می دهند تا پول ها از حساب پاپی به دست هیچ یك از ماموران اطلاعات و ارتش نرسد. آنها نیمی از پول ها را آتش زده و وانمود می كنند كه همه پول‌ها سوخته و نابود شده است و با دور زدن مقامات بالا دست خود قسمتی از پول ها را برای خود پنهان می كنند.

 
فیلم سینمایی « پیشتازان فضا » به كارگردانی جی. جی. آبرامز، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 9 صبح از شبكه یك سیما پخش خواهد شد.

 كرك فرمانده جوان سفینه اینترپرایز كه در یك ماموریت فضایی درست عمل نكرده است به ستاد فرماندهی احضار می شود. در حین جلسه بررسی پرونده او ناگهان شخصی به نام شان به مقر فرماندهی حمله كرده و آنجا را به خاك و خون می كشد.

 مربی ارشد كرك در گیرودار این حمله كشته می شود. او از فرمانده كل می خواهد تا با سفینه اینترپرایز به تعقیب شان رفته و او را كت بسته تحویل مقامات ارشد دهد. فرماده كل با این تصمیم موافقت كرده و ...

كریس پین، زاخاری كوئینتو و بندیك كامبربچ در فیلم سینمایی « پیشتازان فضا » ایفای نقش كرده اند.
 
فیلم تلویزیونی « به من نگو قراضه » به كارگردانی سید محسن یوسفی و تهیه كنندگی مرتضی احمدی هرندی  ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 16 از شبكه یك سیما پخش خواهد شد.

این فیلم داستان مردی بازنشسته حسابداری است كه صاحب یك ماشین قدیمی و فرسوده بوده كه با آن مسافركشی می كند، همه از او می خواهند آن ماشین فرسوده را تعویض كند اما او به خاطر علاقه شدیدی كه به ماشینش دارد قبول نمی كند، تا اینكه مسافری سوار ماشینش می شود و به دلیل خاطرات قدیمی كه او و همسر بیمارش با آن ماشین دارند اصرار شدید به خرید ماشین او را دارند اما او قبول نمی كند و ...

جمشید مشایخی، علیرضا خمسه، فاطمه صدرایی و خسرو احمدی در فیلم تلویزیونی « به من نگو قراضه» ایفای نقش كرده اند.
 
فیلم تلویزیونی « یاور » به كارگردانی علی شاه حاتمی ، پنج‌شنبه 9 مرداد ماه ساعت 9 صبح از شبكه یك سیما پخش می شود .

یاور راننده تداركات یك فیلم است كه عشق بازیگری دارد. یاور كه در محل كار همواره مسبب خیر است در مورد ازدواج پسرش در خانواده دچار مشكلات فراوانی است اما بالاخره موفق می شود مشكلات خود را حل نماید.
 
محمد كاسبی ، فریبا كوثری ، بیتا سحر خیز و آتش تقی پور در فیلم تلویزیونی « یاور » ایفای نقش كرده اند.  
 
فیلم سینمایی « زندگی پای » به كارگردانی آنگ لی و بازی سورج شارما و عرفان خان ، پنج‌شنبه 9 مرداد ماه ساعت 16 از شبكه یك سیما پخش خواهد شد.

نویسنده ایی كانادایی برای نوشتن داستانی مهیج و واقعی به سراغ پای پاتال جوان هندوی ساكن كانادا می رود. پای برای او داستان عجیب زندگی اش را تعریف می كند. پای كودكی خود را در باغ وحشی به سرپرستی پدرش در هندوستان سپری كرده است و با حیوانات انس و الفتی خوب دارد.

پدرش به دلیل مشكلات مالی تصمیم به تعطیلی باغ وحش و فروش حیوانات آن می گیرد. با پیدا شدن خریداری از كانادا، پای نوجوان به همراه حیوانات سوار كشتی شده و با عبور از میانه اقیانوس آرام قصد رساندن حیوانات به كانادا را دارد .
 
فیلم سینمایی « طعم انتقام » به كارگردانی نیلز آردن اوپلف وبازی كالین فارل، نائومی راپاك و دومینیك كوپر ، پنج‌شنبه 9 مرداد ماه ساعت 22 از شبكه یك سیما پخش می شود.

ویكتور مهندس است و برای كار به آمریكا مهاجرت كرده است اما خانواده او به دستور رئیس گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر به نام آلفونس كشته می شوند. ویكتور به این گروه نفوذ می كند و جزیی از اعضای گروه آلفونس می شود و برای او عكس های تهدید آمیزی می فرستد. آلفونس فردی به نام پائول را برای یافتن فرستنده تصاویر می فرستد و وقتی پائول متوجه می شود كه این فرد ویكتور است به دست ویكتور كشته می شود.

 در همسایگی ویكتور دختری به نام بآتریس زندگی می كند كه بر اثر تصادف با مردی كه در حالت طبیعی نبوده زیبایی خود را از دست داده است. او صحنه كشته شدن پائول را می بیند و از صحنه قتل فیلمبرداری می كند و ...
 
فیلم تلویزیونی « دنده معكوس » به كارگردانی حسن فتحی و تهیه كنندگی اسماعیل عفیفه ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 14:50 از شبكه یك سیما پخش خواهد شد.

این فیلم داستان فردی به نام قشنگ است كه برادرش به علت بدهی دو روز مانده به عید دستگیر می شود كه برای خلاصی برادرش تصمیم به فروش اتومبیل كهنه خود می گیرد اما رحمان كه جوان كارگری است مدعی می شود كه این خودرو متعلق به پدر نامزدش است كه مدتی پیش به سرقت رفته است .

قشنگ برای اثبات حرف خود همراه رحمان سراغ فروشنده می روند و ماجراهای جالبی بینشان اتفاق می افتد.

مهران رجبی، احمد پورمخبر، بیتا بادران، هومن برق نورد و امیر دلاوری در فیلم تلویزیونی « دنده معكوس» ایفای نقش كرده اند.
 
شبكه دو سیما
 
انیمیشن « رویای آبنباتی » به كارگردانی تیم هیل و بازی راسل برند، جیمز مارسدن و الیزابت پركینز، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت 8:30 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبكه دو سیما پخش می شود.
خرگوش جوانی در خانواده ای است كه سال ها همه اعضای خانواده مشغول پخش شكلات و هدایای عید بوده اند. ولی او به این كار علاقه ای ندارد و برای همین از جزیره شان بیرون می آید. او در راه با ماشین جوانی تصادف می كند. خرگوش از جوان می خواهد كه شب را در خانه او بگذراند و او هم قبول می كند. جوان مدتی است كه دنبال كار می گردد و كاری كه مورد علاقه اش باشد را پیدا نمی كند و در نهایت متوجه می شود كه خرگوش جوان مسئول عید است. جوان از او می خواهد كه او امسال مسئول عید شود و خرگوش می پذیرد و او را به جزیره شان می برد و ...
 
فیلم تلویزیونی « رمضان آن سال » به كارگردانی فریدون فرهودی ، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سیما پخش می شود.

این تله فیلم برشی از زندگی خانمی به اسم مریم را به تصویر می‌كشد كه برخلاف نظر برادر قصد دارد مراسم یادبود مادرشان را در خانه پدری و با حضور همه اقوام و همسایگان برگزار كند اما همواره با موانعی برای اجرایی شدن این تصمیم مواجه می‌شود.

فرحناز منافی‌ظاهر، بهاران بنی‌احمدی، مجید شهریاری، علیرضا اولیاء، محمد حاج‌حسینی، المیرا غفوریان و كیمیا حسینی در فیلم تلویزیونی « رمضان آن سال » ایفای نقش كرده اند.
 
فیلم سینمایی « نگهبان باغ وحش » به كارگردانی فرانك كوراسی ، چهارشنبه 8 مرداد ماه 30 دقیقه بامداد از شبكه دو سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم با بازی كوین جیمز و روساریو داوسون در مورد باغ وحشی است كه قرار است برای آنجا رئیس جدید انتخاب شود. در این بین یك نگهبان قدیمی به نام گریفین تصمیم می گیرد تا با یكی دیگر از كارمندان باغ وحش به نام گیل رقابت كند. از طرفی كسی كه قرار شده فرد شایسته را به این سمت برگزیند خانمی به نام سندلر است. حیوانات دچار سوءتفاهم شده و فكر می كنند گریفین قصد ازدواج با این خانم را دارد و به همین ترتیب تمام تلاششان را برای به نتیجه رسیدنِ تلاشِ گریفین به كار می گیرند و ...
 
انیمیشن « ابری با احتمال بارش كوفته قلقلی 1 » به كارگردانی فیل لورد و كریستوفر میلر ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 8:30 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبكه دو سیما پخش می شود.

هِنری و خواهرش كه به داستان پدربزرگشون در مورد اتفقات عجیب یك جزیره در اقیانوس اطلس گوش می دهند . مردم این جزیره فقط غذاهای ساده و تكراری می خورند و بعداً یكی از اهالی آن جزیره به فكر به وجود آوردن یه تحول غذایی برای شهرشان دست به كار عجیبی می زند ...
 
فیلم تلویزیونی « ماه عسل » به كارگردانی شاهد احمد لو و تهیه كنندگی مجید اوجی ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سیما پخش خواهد شد.
 
خانواده منصورخان و خواهرش فخری خانم همراه پدرشان خان بابا در خانه ای بزرگ به طور مجزا زندگی می كنند. خانواده منصورخان متشكل از همسرش طوبی و فرزنداانش شیوا و فرهاد و شیرین است.

فخری خانم پسری به نام خسرو و دختری به نام شیرین دارد. منصورخان كه در شمال باغ و كندو عسل دارد به علت اینكه بیماری به كندوهایش وارد شده است به دنبال حل مشكلات زنبورداری اش به شمال رفته است و در تهران برای دخترش خواستگاری كه از قبل همدیگر را می خواستند آمده است و همسرش تلفن می زند به جهت اجازه گرفتن برای دخترشان و به دلیل تشابه اسمی كه دختر و خواهر زاده اش دارند ...

پروانه معصومی ، افسر اسدی و سحر ولدبیگی در فیلم تلویزیونی « ماه عسل » بازی كرده اند.
 
فیلم سینمایی « پنگوئن های آقای پاپر » به كارگردانی مارك واترز ، پنج‌شنبه 9 مرداد ماه 30 دقیقه بامداد از شبكه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی جیم كَری و كارلا گوگینو در مورد شش پنگوئنی است كه مردی به نام پاپِر از پدرش به ارث برده است. آقای پاپر یك تاجر جوان است كه از همسرش جدا شده و با دو فرزندش رابطه ی خوبی ندارد. او به خانه جدیدی نقل مكان كرده است كه در منطقه ای سرد است، نامه ای از پدرش دریافت می كند كه در آن نامه او صاحب شش پنگوئن شده است، پاپر از این ارثیه پدری خوشحال نیست و پنگوئن ها برای او دردسر ساز هستند ...
 
فیلم سینمایی « ویكی و مردان پر زور » به كارگردانی مایكل هاربیگ و بازی یوناس هامِرِل و والدمار كوباس، پنج‌شنبه 9 مرداد ماه ساعت 8:30 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبكه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با  آمده است : ویكی پسر كوچك وایكینگی است كه از هوش بالایی برخوردار است ولی از نظر پدرش، هالوار كه معتقد است یك وایكینگی باید تنها زورِ بازو داشته باشد تصمیم می گیرد تا با ویكی مبارزه كند. در مبارزه حمل سنگ ویكی با استفاده از هوش خود برنده می شود.

 ویكی بادبادكی درست می كند و می تواند با كمك ایلوی دختر كوچك دهكده پرواز كند، ویكی وقتی در هوا معلق است متوجه نزدیك شدن كشتی دشمن می شود ولی در بین درختان گیر افتاده و ایلوی هم نمی تواند اهالی را از این اتفاق باخبر كند. دشمنان به سرپرستی اِسوِن مخوف به دهكده حمله كرده و همه بچه ها را می ربایند و ...
 
فیلم سینمایی « جومانجی » به كارگردانی جو جانستون ، پنج‌شنبه 9 مرداد ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سیما پخش می شود.

داستان از جایی آغاز می‌شود كه پسر جوانی به نام آلن پریش یك جعبه بازی پیدا می‌كند و با كمك دختر همسایه (سارا ویتل) بازی را آغاز می‌كند. ولی پس از آغاز بازی آلن به طرز عجیبی غیب می‌شود و سارا فرار می‌كند. چند سال از آن زمان می گذرد تا خانواده شپرد به آن خانه نقل مكان می كنند و با پیدا كردن جومانجی بازی را از سر می گیرند این موضوع باعث ملحق شدن آلن پریش به آنها می‌شود اما آنها برای ادامه بازی به یك همبازی دیگر نیاز دارند و برای همین به سراغ سارا ویتل می روند تا بازی را با هم دنبال كنند و ...
 
سیسیلیا روس و ریكاردو دارین در فیلم سینمایی « جومانجی » بازی كرده اند.

فیلم سینمایی « روش جنگ » به كارگردانی جان كارتر ، پنج‌شنبه 9 مرداد ماه ساعت 21 از شبكه دو سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم در مورد دیوید وُلف است كه همراه با دو نفر برای عملیات سری به خاورمیانه می‌روند و بعد از انجام عملیات و طی گذشت مدتی به كشور باز می‌گردد، ولی در هنگام ورود به واشنگتن توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده و آنها به پای او یك پابند می‌بندند. او برای پیدا كردن دزدان مدارك و كیف خود به چند جا سر می‌زند تا پرده از واقعیات بردارد ولی وقتی به منزل نامزدش مراجعه می‌كند با جسد او مواجه می‌شود.

فیلم سینمایی « آلبرت دوست نامرئی من » به كارگردانی یورگو پاپاواسیلیو ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 9 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبكه دو سیما پخش می شود.

مكس، آنا و دانیل یك خانواده شاد و خوش‏بخت هستند. مكس رئیس موفق یك كارخانه اسباب‏بازی است.

او از كوچك‏ترین ایده‏ای استفاده می‏كند تا اسباب‏بازی بسازد لذا بعضی اوقات به ایده‌‏های عجیبی نیز دست می‌‏یابد. پس از مرگ ناگهانی آنا، مكس به ادعای خود در همه جا با مردی به نام آلبرت صحبت می‏كند. مردی كه نامرئی است و كسی به جز مكس نمی‏تواند او را ببیند. برادر بزرگ‏تر و فرصت‏طلب مكس، یعنی زیگبرت با دیدن این رفتارهای مكس، بلافاصله او را به یك بیمارستان روانی منتقل می‏كند و خود ریاست شركت تولید اسباب‏بازی را بر عهده می‏گیرد و ...

سوزانه سیمون و دومینیك راك در فیلم سینمایی « آلبرت دوست نامرئی من » بازی كرده  اند.
 
فیلم سینمایی « پرستار ممنوع » به كارگردانی داگلاس هورن و بازی ترنتون راجرز، ریكو رودریگوئز و كریس كلولند، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سیما پخش خواهد شد.

دنی پسر بچه ای بازیگوش و پر از هیجان است. پدر و مادر دنی به شغل وكالت مشغولند و خود را درگیر پرونده های افراد مختلفی نموده اند و تقریبا همه روز و شب به دنبال كار و كالت افراد می باشند . دنی پرستاری دارد كه به علت تحصیل در دانشگاه و امتحانات مجبور است به مدت دو هفته از دنی جدا شود پدر و مادر دنی متاثر از اینكه به سختی بتوان پرستاری را هر چند موقت پیدا كرد كه دنی با او كنار بیاید از دنی می خواهند كه با پرستار جدید سازش كند و ...
 
فیلم سینمایی « حقه » به كارگردانی جان هرینیاك ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 23 از شبكه دو سیما پخش خواهد شد.

 یك جاعل اهل لهستان صد دلاری دستگیر می شود و به زندان می افتد. او یك جاعل بسیار حرفه ای است كه صد دلاری را به گونه ای چاپ كرده است كه حتی سازمان های پولی آمریكا را نیز به اشتباه انداخته است. بعد از مدتی در زندان بودن او با یك نفر به نام پروفسور دوست می شود. پروفسور به خاطر خیانت شركایش به زندان افتاده است. پروفسور قصد دارد كه از زندان فرار كند برای همین برای این كار نقشه می كشد. در این بین اتفاقی می افتد و یكی از نماینده های كشور لهستان در افغانستان به دست طالبان ربوده می شود. طالبان برای آزادی او شش میلیون دلار می خواهند. مامورین لهستانی مسئول پرونده به شدت دنبال این هستند كه ...

ماریان زید زیل، آندری چیرا و كارولینا گروسكا در فیلم سینمایی « حقه » ایفای نقش كرده اند.  
 
 
شبكه سه سیما
 
 
فیلم تلویزیونی « خانه به دوش 1» به كارگردانی رضا عطاران ، سه‌شنبه 7 مرداد ماه ساعت 11 از شبكه سه سیما پخش می شود.

فیلم با بازی حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی و بهنوش بختیاری داستان دو باجناق به اسامی ماشاء اله و اصلان خان می پردازد ماشاءاله تصمیم می گیرد با تهیه پول برای كار به مالزی برود اما تمام دارایی او توسط عده ای كلاهبردار كه ظاهراً با اصلان نیز در ارتباط هستند به باد می رود ماشاءاله تلاش می كند كلاهبردارها را شناسایی كند و از طرفی سعی دارد خانواده اش از ماجرا بویی نبرند و ...

قسمت دوم فیلم تلویزیونی « خانه به دوش » چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 11 از شبكه سه سیما پخش خواهد شد.

 
فیلم سینمایی « زودیاك چینی » به كارگردانی جگی چان و بازی جگی چان و الیور پلت ، سه‌شنبه 7 مرداد ماه ساعت 19 از شبكه سه سیما پخش خواهد شد.

شخصی به نام رایژن هاك قصد دارد چندین شی قدیمی و قیمتی را كه قبلا در قرن نوزدهم از قصری در چین دزدیده شده اند به سرزمین مادری برگرداند . این اشیا 12 مجسمه برنزی از حیوانات ماه های تقویم چینی است كه قبلا به سرقت رفته. او در این راه از كمك دوستان خود بهره می برد . او برای پیدا كردن این مجسمه های برنزی به فرانسه سفر می كند و ...
 
فیلم سینمایی « انفجار 3 » به كارگردانی ویجی كریشنا آچریا و  بازی امیرخان و كاترینا كایف ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 14:30 از شبكه سه سیما پخش خواهد شد.

ساحر وثمر دو برادر خردسال هستند كه پدر آن ها یك مركز نمایش و سیرك دارد. پدر آن‌ها به علت مشكلات مالی از بانكی خصوصی وام می گیرد. بانك دار كه سر رسید وام او به پایان رسیده دستور توقیف اموال پدر آنها را می دهد و مركز نمایش را مصادره می كند. پدر ساحر و ثمر خودكشی می كند. ساحر پیشه پدر را دنبال كرده و بعد از به دست آوردن پول كافی مركز نمایش را خریده و دوباره دایر می كند . او برای انتقام از این بانكدار از شعب مختلف این بانك سرقت می كند و ....

فیلم سینمایی « خط مقدم خانه » به كارگردانی گری فلیدر ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 19 از شبكه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جیسون استات هام و جیمز فرانكو آمده است : فیل بروكر مامور پلیس مبارزه با موادمخدر است كه به صورت مخفی وارد یك باند تبهكاری می شود و عملیات دستگیری آنها را هدایت می كند. عملیات دستگیری طبق نقشه پیش نمی رود و پسر رئیس باند كشته می شود. دو سال بعد به علت مشكلات كاری فیل معلق می شود. فیل كه همسرش را از دست داده باید از دختر 4 ساله اش به تنهایی مراقبت كند و...
 
فیلم تلویزیونی « من یك مستاجرم » به كارگردانی پریسا بخت آور ، پنج‌شنبه 9 مرداد ماه ساعت 11 از شبكه سه سیما پخش می شود.

زمانه خانم كه به تازگی از خارج برگشته در تهران صاحب چند آپارتمان است او آنها را به كمك مستشار خود اجاره داده اما متوجه شده كه آپارتمان محل كسب در آمد عده ای شده است. پس به كمك پسری به نام مسعود جوانی كه در كار خرید و  فروش ارز است آپارتمان ها را پس می گیرد و آنها را به چند زوج جوان كه همه از آشنایان و دوستان مسعود هستند اجاره به شرط تملیك می دهد اما زمانه خانم برای آنها شرایطی دارد ...

قسمت دوم فیلم تلویزیونی « من یك مستاجرم » جمعه 10 مرداد ماه ساعت 11 از شبكه سه سیما پخش می شود.
 
فیلم سینمایی « درس هایی از یك رویا » به كارگردانی سپاستین گروبلر ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 16 از شبكه سه سیما پخش می شود .

كزاد كوخ، معلم زبان خارجی، پس از سال 1871 برای تدریس به مدرسه ای می رود كه در برانزویك قرار دارد. این سال ها، سال هایی است كه امپراطوری آلمان دومین امپراطوری فرانسه را فتح كرده و بیسمارك امپراطور قدرتمند آلمان را بنیان نهاده است. در این شرایط، در مدرسه یك وضعیت خشن حاكم است. معلمان همه از جنگ طلبی و كشورگشایی امپراطوری آلمان و لزوم پیوستن دانش آموزان به این جریانات برای قدرتمند شدن امپراطوری آلمان ،سخن می‌گویند. اما كزادكوخ آموزگاری است كه تلاش می كند به دانش آموزان راه و رسم مهر ورزیدن را بیاموزد.
 
شبكه چهار سیما
 
فیلم سینمایی « سلام شبح » به كارگردانی یوانگ تاك كیم ، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت 11 از شبكه چهار سیما پخش می شود.
 
داستان این فیلم با بازی چئونگ اوكاهی و اوهایی شونگ روایت مردی به نام سانگ مان است كه نا امید از زندگی است و قصد خودكشی دارد. اما موفق به این امر نمی شود و جهت مداوا به بیمارستان منتقل می شود. او پس از بهبودی نسبی در بیمارستان با چهار روح روبرو می شود كه همه جا با وی هستند و با او به منزلش می روند و او كه از این ماجرا ناراحت است متوجه می شود كه برای خلاص شدن از دست شبح ها می بایستی آرزوهای  آنان  را برآورده سازد ...
 
فیلم سینمایی « فراموشی » به كارگردانی جوزف كوسینیسكی و بازی تام كروز و  مورگان فریمن ، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبكه چهار سیما پخش می شود.
سال 2077 است. زمین به یك زباله دانی متروك و بایر تبدیل شده است. این امر نتیجه نبردی میان انسان ها و موجودات فضایی است كه 60 سال قبل رخ داده است. بشریت جنگ را برده اما زمین را از دست داده است. تام كروز با بیگانگان و موجودات فضایی مبارزه می كند اما بعد از مدتی متوجه می شود عده ای با كمك او در حال نابودی انسان و تصرف زمین هستند. بالاخره او به كمك یك گروه مخفی تلاش می كند تا این افراد را شكست دهند.

فیلم سینمایی « مغز متفكر » به كارگردانی جرارد اوری ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 11 از شبكه چهار سیما پخش می شود. 

در خلاصه داستان این فیلم با بازی ژان پل بلموندو ، دیوید نیون و بور ویل آمده: سازمان ناتو تصمیم به اسباب كشی از فرانسه می‌گیرد. در این میان دو گروه تصمیم می‌گیرند پول‌هایی كه طی اسباب كشی به كمك قطار حمل می‌شود را بربایند و.. .

فیلم سینمایی « چیتی چیتی ـ بنگ بنگ » به كارگردانی كن هافس ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبكه چهار سیما پخش می شود.

فیلم با بازی دیك ون دایك ، داستان ماجراجویی اقای پاپت مرد مخترعی است كه به همراه دو كودك خردسال و پدر پیرش زندگی می‌كند. مردی شكست خورده كه هنوز مانند كودكان در حال سر‌هم كردن قطعات مختلف برای درست كردن چیز‌های عجیب است. ربات غذا‌ساز، دستگاه مكانیكی اصلاح موی سر و حتی ماشین پرنده. همه چیز به بد‌ترین شكل خود پیش می‌رود، تا این كه با ورود ترولی زن باهوش، مهربان كه دختر یك كار‌خانه‌دار ثروتمند است اوضاع به كلی تغییر می‌كند. او كمك می كند تا برای اختراعات آقای پاپت از پدرش پول بگیرد و ...

 
فیلم سینمایی « وقتی تو خواب بودی » به كارگردانی جان ترتل تاب و بازی بیل پولمن و ساندرا بلوك، پنج‌شنبه 9 مرداد ماه ساعت 11 از شبكه چهار سیما پخش می شود. 

لوسی، دختر بلیط فروش در حالی كه از زندگی یك نواخت و كسل بارش خسته شده است، در آرزوی ازدواج با مشتری ثروتمند و همیشگی اش به سر می‌برد كه از قضا روزی به وی حمله شده؛ مجبور می‌شود مرد را نجات دهد. پیتر كه مورد حمله چند سارق واقع شده، توسط لوسی نجات یافته و به كما می‌رود ...

 
فیلم سینمایی « بعداز ظهر من با مارگاریت » به كارگردانی ژان بكر ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 11 از شبكه چهار سیما پخش می شود.
 
ژرمن مردی ساده دل و كم سواد است كه به دلیل تلفظ نادرست كلمات و اشتباهات كوچك همواره مورد خنده و تمسخر دیگران قرار می گیرد. او در كودكی مورد حمایت و توجه معلم یا خانواده قرار نگرفته و حالا خودش در آرزوی داشتن فرزندی است تا بتواند او را در زندگی و تكالیف مدرسه كمك كند. همسر ژرمن او را دلداری می دهد اما ژرمن هرگاه از دوستانش و اشتباهات كوچكش به تنگ می آید به پرندگان پارك سر می زند، تا اینكه ...

 
فیلم سینمایی « میسوری از هم می پاشد » به كارگردانی آرتور پن ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبكه چهار سیما پخش می شود.

داستان این فیلم با بازی مارلون براندو و جك نیكلسون درباره مردی ثروتمند و مزرعه داری است كه مورد سرقت اسب دزدها قرار گرفته است، تصمیم می گیرد با استخدام یك قاتل حرفه ای تمام اسب دزدها را با بی رحمی تمام از میان بردارد. لوگان سردسته دزدها تصمیم گرفته دست از سرقت بردارد و مزرعه داری كند او حتی می خواهد با دختر مزرعه دار ازدواج كند اما ناگهان متوجه می شود تمام دوستان و همكاران سابقش یكی یكی كشته می شوند. قاتل حرفه ای به دلیل دخالت های بی جا در امور خانوادگی مزرعه دار اخراج می شود اما او دست از كشتن سارقین بر نمی دارد. تا اینكه بالاخره لوگان به سراغش می رود و ...
 
 
شبكه تهران سیما

فیلم سینمایی « تنها در خانه 5 » به كارگردانی پیتر هویت، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت10 از شبكه تهران پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی كریستین مارتین، ادی استیپلس، جودلی فرلند و داگ ماری درباره خانواده ای چهار نفره است كه به یك شهر سرد سیر نقل مكان می كنند كه همزمان تعطیلات سال نو است دو فرزند پسر و دختر خانواده از این تغییر راضی نیستند و همچنین منزل جدید آنها به خانه ارواح شهرت دارد. این خانه قبلا متعلق به شخص خلافكاری بوده كه یك اثر نقاشی در زیر زمین آن مخفی كرده و دزدان در پی به دست آوردن آن در شبی كه والدین بچه ها به مهمانی رفته اند ، وارد خانه می شوند و پسر بچه آنها را به دام می اندازد.
 
فیلم سینمایی « سایه روشن روز » به كارگردانی ماربروك ال مشری و بازی هنری كویل، ورونیكا ایچه گویی، بروس ویلس و سیگورنی ویور ، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت13:30 از شبكه تهران پخش خواهد شد.
ویل كه در یك شركت بازرگانی كار می كند برای تعطیلات به اسپانیا می رود تا در كنار خانواده اش باشد. پدر وی مارتین شاو مرد مرموزی است كه همواره از خانواده خود دور بوده و همین موضوع تشنجاتی را بین اعضای خانواده پدید آورده است. وقتی ویل و خانواده اش روی یك قایق تفریحی در میانه دریا هستند ناگهان اتفاقاتی رخ می دهد كه به ناپدید شدن خانواده ویل منجر می شود. اما مارتین ناگهان پیدایش می شود و به همراه ویل به سراغ زنی به نام جین كاراك می روند . مارتین از جین سراغ خانواده اش را می گیرد اما به زودی كشته می شود و ... 

 
فیلم سینمایی « زمین بازی » به كارگردانی دیوید ام. ایوانسن ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 10 از شبكه تهران پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی تام گوری، مایك ویتار، پاتریك رنا و چانسی لئوپاردی درباره اسكات اسمالز یك پسر بچه درسخوان است كه از بیسبال چیز زیادی نمی داند و به تازگی ناپدری اش بیل تلاش می كند كه به او بیسبال یاد دهد كه چندان موفقیت آمیز نیست. در عوض اسكات با پسر بچه ای به نام بنجامین فرانكلین رودریگز آشنا می شود كه او را به میان گروه بیسبال خود می برد و با حوصله به تدریج به اسكات توپ گیری در بیسبال را می آموزد. بیسبال برای همه بچه های گروه چیزی در حد سرگرمی اوقات فراغت است اما برای بنجامین (بنی) در حكم تمام زندگی اش است. در انتهای زمینی كه بچه ها معمولا در آن بیسبال بازی می كنند پرچینی وجود دارد واز پشت آن همواره صدای ترسناكی به گوش می رسد و ...

 
فیلم سینمایی « تبعیض » به كارگردانی نیل بلوم كمپ ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش خواهد شد.
 
در سال 2154 میلادی كه تكنولوزی بشر بیش از قبل پیشرفت كرده است در آمریكا زندگی افراد به دو بخش تقسیم شده است زندگی در زمین و زندگی در سیاره ای دیگر به نام آلفا . صاحبان قدرت و حكومت آمریكا تمامی تسهیلات حیات انسان را در سیاره آلفا جمع آوری كرده ند و فقط افراد دارای شرایط خوب مالی را به آنجا برده اند و بقیه افراد را كه مستمندانی هستند در شرایطی سخت و بدون هیچگونه امكانات مناسب زندگی در زمین باقی گذاشته اند و رباط هایی توسط دولتمردان بر مردم حكمفرمایی می كنند. مكس دزد سابقه داری است كه در كارخانه رباط سازی در زمین كار می كند و در حین كار ...

مت دیمون، جودی فاستر و شارلتو كاپلی در فیلم سینمایی « تبعیض » بازی كرده اند.

 
فیلم سینمایی « شهر موش ها » به كارگردانی محمدعلی طالبی ، پنج شنبه 9 مرداد ماه ساعت 10 از شبكه تهران پخش خواهد شد.

یك گربه سیاه كه موش‌ها به آن می‌گفتند اسمشو نبر به شهر موش‌ها حمله می‌كرد. به خاطر همین موش‌ها به یك شهر دیگر می‌روند. قرار می‌شود پدرها و مادرها از راه سخت و كوتاه بروند تا شهر را آماده كنند و بچه‌ها هم با معلم و آشپزباشی راه طولانی‌تر را انتخاب می‌كنند.

 
فیلم سینمایی « در جستجوی ماوریكس » به كارگردانی مایكل  اپتد ، پنج شنبه 9 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران روی آنتن می رود.
 
جی موریازیتی از كودكی به موج سواری علاقمند است و موج ها را اندازه گیری می كند . او در همین زمان یك بار كه جانش در خطر است توسط یك موج سوار حرفه ای به نام فراستی نجات می یابد و پس از آن جی همواره آرزویش این است كه توسط فراستی آموزش ببیند. از سوی دیگر جی دچار مشكلات فراوانی در زندگی خانوادگی اش است. پدر جی خانواده را ترك كرده و مادر او كریستی برای كنار آمدن با این موضوع و بازگشتن به زندگی عادی نیاز به زمان زیادی دارد، با پیگری های سماجت آلود جی و اصرار برندا همسر فراستی جی تحت آموزش فراستی قرار می گیرد و قبل از آن خطرهای زیاد ورزش موج سواری حرفه ای را به جی نشان می دهد كه همان رویارویی با موج های غول آسای مرگبار است كه با رویای كودكی جی مقداری فاصله دارند ، اما ...

ژرارد باتلر، جانی وستون، الیزابت شو و ابیگل اسپنسر در فیلم سینمایی « در جستجوی ماوریكس » بازی كرده اند.

 
فیلم سینمایی « اوز بزرگ » به كارگردانی سام ریمی ، جمعه 10 مرداد ماه 40 دقیقه بامداد از شبكه تهران پخش می شود.

اوز شعبده باز قهاری است كه وارد شهركانزاس می شود و فكر می كند كه می تواند در آنجا برای خود شهرت و پول هنگفتی به دست آورد ولی وقتی با سه شعبده باز دیگر روبرو می شود...
جیمز فرانكو، میشله ویلیامز و راشل ویز در فیلم سینمایی « اوز بزرگ » بازی كرده اند.
 
فیلم سینمایی « میمون قهرمان » به كارگردانی رابرت وینس و بازی كامرون بنكرافت ، باب بارنكوئیست و برنی، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 10 صبح از شبكه تهران پخش می شود.

میمونی به نام جك كه در تیم هاكی بازی می كند و باعث می شود كه تیم هاكی بسیار توانمند شده و پیروزی های پی در پی را برای تیم به ارمغان می آورد و در اثر توطئه تیم های رقیب جك از باشگاه فرار می كند و با پسر بچه اسكیت بازی آشنا می شود. جك این بار هم قهرمان مسابقه اسكیت می شود ولی دوباره به تیم هاكی برمی گردد.

 
فیلم سینمایی « یك فراری از بگبو » به كارگردانی هاتف علیمردانی ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش می شود.
این فیلم درباره موجودی فضایی است كه بنا بر مشكلاتی كه وی ناخواسته درگیر آن، به زمین می آید و حالا باید با موجوداتی مواجه شود كه شباهتی به خودشان ندارد و ...
علی صادقی، سحر ولدبیگی، رضا شفیعی جم، یوسف صیادی و سروش صحت در فیلم سینمایی « یك فراری از بگبو» بازی كرده اند.
 
شبكه شما

فیلم تلویزیونی « دردسر طلایی » به كارگردانی محمد رضا ممتاز و تهیه كنندگی حسین خواجویی ، سه‌شنبه 7 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش می شود.

محمود ، جوان یتیمی كه اكنون شاگرد مغازه طلا فروشی و پسر خوانده احتشام است ، در حال حمل كیفی پر از پول و طلا با موتور تصادف می كند و كیف را گم می كند. محمود بعد از مرخص شدن از بیمارستان ، در حالی كه فكر و ذكری جز یافتن طلا ها ندارند، همراه با احتشام به خواستگاری دختر دلخواهش سحر می رود . در خواستگاری سحر دچار سوء تفاهم شده و می پندارد كه محمود از شغل پدر او كه رفته گر شهرداری است، خجالت می كشد. در نتیجه به محمود جواب منفی می دهد.

محمود كماكان با ترفندهای عجیب و مضحك، قصد یافتن طلاها را دارد ، غافل از اینكه پدر سحر ، هنگام جارو كردن خیابان ها كیف را پیدا و به دنبال صاحبش است. در این بین سامان برادر سحر، محل اختفای كیف را پیدا كرده و به دوست خلافكارش فرزاد خبر می دهد و ..

جهانبخش سلطانی، صالح خواجویی، سعید محقق، مرتضی كیوانداریان، رزا حسینی، مینا فرامرزی، اردلان محمودی، مرتضی ریحانی و حسین جباری در فیلم تلویزیونی «درد سر طلایی » تولید مركز اصفهان ایفای نقش كرده اند.
 
فیلم تلویزیونی « تابستان طولانی » به كارگردانی علی خزاعی فر و تهیه كنندگی سیاوش حقیقی ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش می شود.

قصه فیلم فیلم با بازی حسین طاهری، كیوان صباغ، روشنك سه قلعه ای و امیرحسین رفیعا روایت كودكی روستایی به نام حسن، علاقمند به طبیعت و حیوانات  است، كه پدرش، چون مردان دیگر روستا به جبهه رفته است. حسن شاهد جانبازی برخی از مردان روستا ، فداكاری زنان و رابطه صمیمانه اهالی ، با یكدیگر و زندگی جاری در روستا است . در این سیر، او وقایعی چون اسارت پدر، شهادت برخی از مردان روستا و مرگ پدر بزرگ و ..... را از سر می گذارند.

فیلم تلویزیونی « تابستان طولانی » تولید مركز خراسان رضوی می باشد.

 
فیلم تلویزیونی « به دام افتاده » به كارگردانی سعید كاشفی ، پنجشنبه 9 مرداد ماه ساعت 24 از شبكه شما پخش می شود .

در این فیلم با بازی مجید یاسر، عباس جمشیدی و بهار ذوالفقاری آمده است : برات اصلانی به همراه برادر زنش ناصر مغازه و نیز یك ماشین سیار به كار كلیدسازی و نصب دزدگیر و سیستم‏های امنیتی مشغولند. برات در زندان است و به واسطه یادآوری خاطراتش مشخص می‏شود كه یكی از مشتریانش (اسكندر) وانمود كرده كه بیمار و رو به مرگ از تبعات بیماریش فراموشی است و خانواده‏اش از بیماری او سوء‏استفاده می‏‌كنند اسكندر از برات كمك می‏خواهد كه سیستم امنیتی پیشرفته‏ای برای او طراحی كند و رمزش را هم نزد خودش نگه دارد تا پس از عمل جراحی بتواند به سر خانه و زندگی‏اش برگردد و خانواده‏اش نتوانند اموال او را به یغما ببرند ...

فیلم تلویزیونی « به دام افتاده » به تهیه كنندگی سعید مرادی تولید مركز گلستان است .
 
فیلم تلویزیونی « زنگ حساب » به كارگردانی فریدون خسروی و تهیه كنندگی حسن خرسند ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش می شود.

مرتضی دانش آموز منضبطی نیست و سعی دارد با استفاده از تقلب راحت تر به موفقیت برسد ، اما این گونه نمی شود او مرتب مورد شماتت پدر و مادر خود و اولیای مدرسه قرار می گیرد. مرتضی حتی پسر خاله اش ،علیرضا را كه پسر درسخوانی است با وسوسه شاگرد اول شدن، وادار به تقلب می كند. در پی این مسئله متولیان مدرسه، از مرتضی می خواهند كه از پدرش بخواهد تا برای رسیدگی به این مسائل به مدرسه بیاید. پدر نمی پذیرد و به جای او دایی مرتضی كه فردی بزهكار بوده و به تازگی از زندان ازاد شده به مدرسه می رود. دایی ظاهرا به توصیه مدیر مدرسه عمل كرده و تربیت مرتضی را البته به سبك و سیاق خود اغاز می‌كند .

فیلم تلویزیونی « زنگ حساب » تولید مركز اصفهان می باشد.

 
شبكه قرآن و معارف سیما
 
فیلم تلویزیونی « بار دیگر بنگر » به كارگردانی سید محسن میر حسینی ، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت 15:30 از شبكه قرآن و معارف سیما پخش  می شود.

فرزام كه برای لجبازی با خانواده اش قصد مهاجرت از ایران را دارد، با برادر دختر مورد علاقه اش درگیر شده و او را مضروب می كند. پس از این اتفاق او از ترس متواری شده و به این منظور با دوستش هانی كه قصد سفر دارد همراه می شود و این تازه شروع یك ماجراست...

مهدی سلوكی، مهدی صبایی، حسین سحرخیز، زهره حمیدی، بهنام قربانی، ابوالفضل ملك نیا، آرمین قدرتی، احسان كارآموز، حسین وادی زاده، مهدی آقاجانی، سید علی رضا سعادت، فاطمه سلیمانی مریم روانستان، احسان وصال شریف لو، حسین عبدالهی فیلم تلویزیونی « بار دیگر بنگر » بازی كرده اند.
 
فیلم تلویزیونی « ماه منیر » به كارگردانی شهره لرستانی ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 15:30 از شبكه قرآن و معارف سیما پخش  می شود.

زن ساده روستایی كه برای معالجه به خانه پسر برادرش در تهران می آید اما تقابل زندگی ساده وی با زندگی پیچیده ی شهری و پیشرفته اتفاقات جالبی را به وجود می آورد و ...
 
فاطمه گودرزی، حسن پورشیرازی ، افسر اسدی ، رز رضوی ، دانیال حقیقت شاد و علی اسكندری در فیلم تلویزیونی « ماه منیر » ایفای نقش كرده اند.

 
فیلم سینمایی « استشهادی برای خدا » به كارگردانی علیرضا امینی ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 15:30 از شبكه قرآن و معارف سیما پخش  می شود.

فتحی، راهبان قدیمی قطار در روزهای پایانی زندگی اش، برای جبران اتفاقات گذشته به روستای زادگاه خود باز می گردد. او در صدد استشهادی برای خداست تا آسوده بمیرد …

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، سروناز مستوفی و جمشید هاشم پور در فیلم سینمایی « استشهادی برای خدا » ایفای نقش كرده اند.
 
 
شبكه آموزش سیما

فیلم سینمایی « بزرگان » به كارگردانی الیویر داهان، سه‌شنبه 7 مرداد ماه ساعت 10 صبح از شبكه آموزش سیما پخش می شود.
 
داستان فیلم درباره فوتبالیست مشهور و قدیمی به نام اوربرا كه اعتیاد به الكل پیدا كرده و با خانواده اش هم به مشكل بر خورده ، با هماهنگی قاضی پرونده اش به جزیره ای دور افتاده برای مربی گری تیمی بسیار سطح پایین دعوت می شود ، شهردار جزیره كه برای برنده شدن تیم و به دست آوردن مبلغی پول كه بتواند تنها كارخانه كنسرو سازی را نجات دهد، تلاش می كند با اوبرا برخورد محكمی دارد و به او كمك می كند تا بر اعتیادش غلبه كند ، مربی برای پیدا كردن بازیكنان حرفه ای تلاشی می كند در شرایطی كه شهردار پولی برای گرفتن بازیكن خوب ندارد، مربی سراغ بازیكنانی كه هر یك دچار مشكلات متفاوتی هستند می روند و ...

فیلم سینمایی « الا و دوستان » به كارگردانی تانلی موستونن ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 10 صبح از شبكه آموزش سیما پخش می شود . 

الا و چند شاگرد دیگر در مدرسه ای معمولی اما صمیمی و با معلمینی مهربان و دلسوز مشغول تحصیل هستند، اما مردی ثروتمند برای تاسیس پیست اتومبیل رانی تصمیم می گیرد مدرسه انان را خراب كند،الا و دوستانش به پشتوانه همت خود و با كمك معلم ها و بزرگ ترها از هیچ كاری دریغ نمی كنند تا نگذارند مدرسه انها تخریب شود و بالاخره مرد ثروتمند و مغرور مغلوب انها می شود و مدرسه دوباره جان گرفته و شور و اشتیاق به شاگردان باز می گردد.
 
فیلم تلویزیونی « نشانی » به كارگردانی فریدون حسن پور ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 10 صبح از شبكه آموزش سیما پخش می شود .
 
داستان فیلم درباره علی 14 ساله  است كه در یكی از پرورشگاه های تهران زندگی می كند. او بر اثر حادثه ای متوجه می شود پدرش زنده است، اما به دلیل قتل دایی اش، در زندان به سر می برد.علی پس از مراجعه به زندان از آزادی پدر آگاه می گردد و دیگر مایل به بازگشت به پرورشگاه نیست بلكه به دنبال یك زندگی جدید است.

رضا عطاران، فاطمه صادقی و سعید هنرور در فیلم تلویزیونی « نشانی » ایفای نقش كرده اند.
 
 
شبكه پویا
 
انیمیشن « جرج كنجكاو » به كارگردانی كارگردانی اسكات همینگ، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت 10:30 از شبكـه پویا پخش خواهد شد .

جورج و صاحبش، بهار را دوست دارند و سعی می كنند از زیبائی های آن لذت برند. آنها ناچار شده اند  برای مدتی كوتاه خانه شان را به مقصد خانه دیگری در دهكده ترك كنند. آنها سگ پا كوتاه را نیز همراه خود می برند كه بر خلاف آنها به بهار و زیبایی آن بی توجه است. ولی جورج سعی می كند لذت از این زیبایی ها به او یادآور شود...
 
انیمیشن « شهر پرنده ها » به كارگردانی وین تورنلی، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت 21 از شبكه پویا پخش می شود.

داستان این انیمیشن در باره شاهین جوانی به اسم تیزبال است كه با پدرش به تنهایی زندگی می كند، او  از وجود شهری به نام شهر پرنده ها آگاه می شود. پدرش (طوفان بزرگ) سال ها وجود آن شهر را از او پنهان كرده است، او به همراه پرندگانی كه در حال كوچ به آن سرزمین هستند عازم آنجا می شود. شهر پرنده ها امكانات جالبی برای پرندگان دارد مثل مدرسه، تورهای سیاحتی و جشن بهاری... او حقایقی را در مورد هویت خودش كشف می كند و ...
 
 
انیمیشن « خرگوش كیك پز » به كارگردانی لیجون سان ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 10:30 از شبكـه پویا پخش خواهد شد .

این انیمیشن داستان شیفو كه فرمانروای ورزش كانگفو است به تصویر می كشد . او از شاگردش بیگی می‌خواهد به پیش دخترش پونی برود و نامه‌ای را كه پدر برای او فرستاده به او بدهد و از پونی بخواهد به پیش پدر بازگردد. بعد از رفتن بیگی افراد شروری به سر دستگی اسلش به فرمانروا شیفو حمله می‌كنند. آنها می‌خواهند نشان استادی را از شیفو بگیرند، اما بعد از اینكه موفق به گرفتن نشان نمی‌شوند. شیفو را با سمی مسموم می‌كنند و از آنجا می‌روند.
 
انیمیشن « دوران دایناسورها » به كارگردانی یون سوك چو ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 21 از شبكـه پویا پخش خواهد شد .

داستان این انیمیشن ماجرای سه كودك را به تصویر می كشد كه به كمك ماشین زمانی كه پدر آنها روزگاری ساخته بوده است به 65 میلیون سال قبل سفر می كنند و ناگهان خودشان را در لانه تخم های یك دایناسور می یابند . اولین چیزی كه آن‌ها مشاهده می كنند یك دایناسور غول پیكر است كه با چهرهای خندان به آن‌ها نگاه می كند. كه فكر می كند آنها خانواده اش هستند و ...
 
انیمیشن « كوكی » به كارگردانی یان سوراك ، پنجشنبه 9 مرداد ماه ساعت 21 از شبكـه پویا پخش خواهد شد.

داستان این انیمیشن درباره آندورا است كه یك خرس عروسكی كوچك دارد كه مادرش به خاطر این كه مستعمل شده آن را دور می‌اندازد. آندورا آرزو می‌كند كه بلایی سر عروسكش نیاید. دعا و یا آرزوی او باعث می‌شود زمانی كه غلطكی در حال له كردن زباله‌ها است. خرس جان گرفته و از آن نقطه فرار كند ...
 
انیمیشن «خرس بزرگ » به كارگردانی، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 21 از شبكه پویا پخش می شود.
داستان این انیمیشن درباره جاناتان پسر بچه ای یازده ساله است كه هر سال برای تعطیلات تابستان پیش پدربزرگش می رود كه در نزدیكی یك جنگل بزرگ زندگی می كند.

 اما امسال خواهرش سوفی شش ساله نیز همراهش می رود اما جاناتان از این وضع راضی نیست و سعی می كند به نحوی خواهرش را از سر باز كند بالاخره به خواسته اش می رسد.خرس غول پیكری خواهرش را می دزدد و حالا او برای نجات خواهرش باید به قعر جنگل برود و با خرس بزرگ مواجه شود.
 
شبكه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « بچه ها را كوچك كردم »، « قهرمانان واقعی » ، « چك » ، « اون یكی ها » و « فرار از سقوط » سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبكه نمایش روی آنتن می رود.
 
فیلم های سینمایی و تلویزیونی « بچه های اجاره ای »، « چك » ، « ضد گلوله »، « هواپیماها، قطارها و اتومبیل ها » و «گربه » چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 15 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبكه نمایش پخش می شود.
 
فیلم های سینمایی و تلویزیونی « ضد گلوله »، « مسیر نو » ، «آقای هفت رنگ » ، « ظاهر ـ زارا » و « زخمی » پنج‌شنبه 9 مرداد ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبكه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « ظاهر ـ زارا »، « نارنجی پوش »، « سرقت از موزه » و «چارلی » جمعه 10 مرداد ماه ساعت 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمایش پخش می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، سینمایی ، سیما ، فطر ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.