ارزش‌های اسلامی با کنوانسیون‌های بین‌المللی تنظیم نمی‌شود/ وزارت رفاه در مسیر اسلامی حرکت‌کند

سلیمی باانتقاد ازنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون طرح تکریم بانوان درشهرداری تهران، گفت که جمهوری اسلامی اقدامات خود را با نظر کنوانسیون‌های بین‌المللی تنظیم نمی‌کند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اجرای طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران خواستار تعمیم این طرح در سایر نهادها و سازمان‌ها شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ارزش‌های خود را بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی تنظیم و ارزیابی نمی‌کند، اظهار داشت: ما دارای ایده و مکتب مستقل هستیم و همین مکتب مسیر را برای ما مشخص می‌کند.

سلیمی با اشاره به مبانی حقوق بشر غربی تصریح کرد: امروز برخی خودباخته همان گفته‌های غربی‌ در زمینه حقوق بشر را مطرح می‌کنند که این نشاندهنده برخی گرایشات به غرب است در حالی که اسلام بهترین برنامه‌های حقوق بشری را در خود دارد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی با بیان اینکه تمام وزارتخانه‌ها از جمله وزارت کار و ‌رفاه اجتماعی باید با توجه به آموزه‌های اسلامی حرکت کنند، اظهار داشت: اسلام تمامی ویژگی و فاکتورهای لازم برای فعالیت افراد در عرصه‌های اجتماعی را داراست و بهتر است با توجه به این ویژگی‌ها حرکت کرد.
 
وی همچنین با اشاره به افرادی که اندیشه‌های غربی را در کشور ترویج می‌کنند، گفت: این افراد یا از محتوای فرهنگ اسلامی ایرانی آگاه نیستند و یا به غربی‌ها علاقه دارند.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: ارزش ، نهاد ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار