"آرش پژمان":

پایان‌بندی نافرجام، امضای "رضا عطاران" است

پایان‌بندی نافرجام و نگه‌داشتن مخاطب در خلأ، امضای "رضا عطاران" در پایان فیلم‌هایش شده است.

آرش پژمان، منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "ردکارپت" به دلیل برخورداری از چند جذابیت ذاتی، مخاطب را برای ورود به سینما جذب می‌کند که یکی از این جذابیت‌ها نام فیلم، فیلمبرداری قسمت اعظمی از فیلم در خارج از کشور (در کشور فرانسه) و همزمانی فیلم‌برداری با وقوع مهمترین رویداد سینمایی به نام جشنواره کن است که حضور "رضا عطاران" در این فیلم نیز یکی دیگر از جذابیت‌های آن است.

اما همه‌ی این جذابیت‌ها تا پشت درب سینما و تا قبل از شروع فیلم است.

وی افزود: باید به این نکته توجه کرد که فروش بالای یک فیلم به معنای موقعیت‌ آن اثر و برتری نسبت به آثار دیگر نیست زیرا فروش بالای این فیلم به دلیل همان جذابیت‌های ظاهری و تبلیغات خوب این فیلم است.

وی ادامه داد: قصه‌ی این فیلم بدون هیچ مشکلی قابل فهم و ملموس است اما با تماشای "ردکارپت" این موضوع را می‌پذیریم که فیلم‌های "رضا عطاران" پایان‌بندی دل‌چسبی ندارد و نگه داشتن مخاطب در یک خلأ و پایان نافرجام امضای "رضا عطاران" شده است و مخاطب تا 5 دقیقه نهایی فیلم خوشحال است اما در 5 دقیقه نهایی دچار یک حالت خنثی می‌شود.

پژمان عنوان کرد: "ردکارپت" 5 دقیقه طلایی نهایی را ندارد اما با تمام این تفاسیر بازی‌های قابل قبولی دارد.

این منتقد خاطرنشان کرد: "ردکارپت" دارای نکات ظریفی است و قصه خانوادگی خوبی نیز دارد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار