اصفهان/

قدرداني شرکت خودروسازي رنو فرانسه از کيفيت ورقهاي فولاد مبارکه اصفهان

ورقهاي فولادي گريد S420MC که به سفارش شرکت رنو ايران براي ساخت قطعات تقويتي اکسل عقب تندر 90 ((L90و طبق استانداردهاي جهاني در فولاد مبارکه اصفهان توليد شده بود، مورد تاييد و قدرداني شرکت خودرو سازي رنو فرانسه(DIMAT) قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، شاهرخ پورمستدام کارشناس متالورژي و روشهاي توليد فولاد مبارکه با اعلام اين خبر گفت: پيرو درخواست شرکت رنو ايران درخصوص توليد فولاد با گريدS420MC طبق استاندارد جهاني EN10149، برای ساخت قطعه تقويتي اکسل عقب تندر 90 (L90) واحد متالورژي و روشهاي توليد اقدام به طراحي فولاد‌ميکروآلياژي استحکام بالا با گريد مذکور نمود و توليد ذوب و تختال در ناحيه فولادسازي و ريخته‌گري مداوم و توليد کلاف گرم با ضخامت 3.5 ميليمتر و با تناژ 100 تن را در دستور کار خود قرار داد که بحمدا... اين کار با تلاش مجدّانه کارکنان فولاد مبارکه در بخشهاي مختلف با موفقيّت انجام شد.

وي درخصوص کيفيت اين نوع محصول توليد شده در فولاد مبارکه تصريح کرد: نمونه ورقهاي توليد شده جهت انجام آزمايشات آناليز شيميايي و خواص مکانيکي و فيزيکي به مرکز تحقيقات مواد فرانسه (DIMAT) ارسال شد و کليه خواص فولاد مذکور مورد تأييد اين مرکز قرار گرفت.

پورمستدام خاطر نشان کرد: با توليد اين نوع ورق در فولاد مبارکه از اين پس از واردات قطعات تقويتي از پيش ساخته براي خودرو L90 خودداري شده و قطعه مربوط در شرکت اينترنشنال ايران (رنو ايران) به اکسل عقب تندر 90 تبديل مي‌گردد.

کارشناس متالورژي و روشهاي توليد فولادمبارکه دست‌يابي به دانش فني توليد اين قبيل محصولات و جلوگيري از خروج ارز از کشور و همچنين خود کفايي و عدم وابستگي به خارج از کشور را از مهمترين مزاياي اين موفقيّت برشمرد و از همه کارکنان و واحدهايي که براي توليد اين نوع ورق تلاش و همکاري نمودند، تشکر و قدرداني کرد.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، قدردانی ، شرکت ، خودرو ، سازی ، رنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.