بازدید "محمد احسانی" از پشت صحنه فیلم "موقت"

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی عصر روز یکشنبه12 مرداد از پشت صحنه فیلم "موقت" به عنوان نخستین تجربه سینمایی امیر عزیزی بازدید کرد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ پشت صحنه فیلم سینمایی "موقت" به کارگردانی امیر عزیزی، با دست اندکاران و عوامل این اثر سینمایی به گفت وگو پرداخت.
 
احسانی با اشاره به حمایت سازمان سینمایی از فیلمسازان فیلم اولی، اظهار امیدواری کرد نیروهای جوان آثار درخور توجهی را به سینمای ایران ارائه کنند.
 
در ادامه" امیر عزیزی" کارگردان فیلم موقت نیز توضیحاتی را درباره چگونگی فیلمبرداری این اثر سینمایی و مشکلات پیش رو برای ساخت این فیلم ارائه کرد.
 
"حسن آقاکریمی" تهیه کننده فیلم موقت نیز در حاشیه حضور معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، درباره روند تولید فیلم موقت گفت وگو کرد.
 
در ادامه بازدید احسانی از پشت صحنه فیلم "موقت"، یکی از سکانس های اصلی این اثر سینمایی در حضور این مدیر سینمایی فیلمبرداری شد.
 
همچنین بخش هایی از سکانس های فیلمبرداری شده فیلم موقت نیز برای معاون رییس سازمان سینمایی پخش شد.
 
فیلمبرداری فیلم سینمایی" موقت "هم اکنون در یکی از منازل قدیمی تهران در محدوده محله قلهک از اواخر تیر امسال آغاز شده است. پگاه آهنگرانی، نگار جواهریان و بابک کریمی، نازنین فراهانی،ساناز عزیزی از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.
 
نقش مادر خانواده در فیلم موقت را مادر امیر عزیزی کارگردان این اثر سینمایی ایفا می کند.
 
در خلاصه داستان فیلم "موقت" آمده است که خانواده‌ای همزمان با اسباب کشی و جابجایی خانه‌شان ناخواسته درگیر ماجرا و مشکلاتی می‌شوند.
 
عزیزی پیش از این علاوه بر ساخت فیلم‌های کوتاه و مستندی همچون: "دو غذای سرد برای یک نفر"،"در همان جاده قدیمی" ،"ابله"و ....به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز با کارگردان‌هایی چون: کیانوش عیاری، رخشان بنی اعتماد، احمدرضا درویش، محمدحسین لطیفی و... همکاری داشته است.  

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار