اکران خصوصی عوامل فیلم «موقت» برگزار شد

آیین دیدار با عوامل فیلم «موقت» اولین ساخته سینمایی امیر عزیزی شامگاه شنبه ۱۹ دی در سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیین دیدار با عوامل فیلم «موقت» اولین ساخته سینمایی امیر عزیزی شامگاه شنبه ۱۹ دی در سینما فرهنگ برگزار شد.
 
در این مراسم، عوامل ساخت «موقت» پس از امضای پوستر، در کنار مردم به تماشای فیلم نشستند. قبل از شروع فیلم، امیر عزیزی کارگردان به روی صحنه رفت و ضمن تشکر از کسانی که او را در ساخت فیلم اولش پس از ساخت چند فیلم کوتاه یاری کردند روی سن گفت: «لرزش صدایم این بالا به خاطر جنوبی بودنم است. من متنی را آماده کرده بودم که برایتان قرائت کنم اما به توصیه یک دوست قدیمی، منصرف شدم. فقط این را میگویم که که هر فیلمی با سختیهای مخصوص به خودش ساخته میشود. احساس میکنم در بین سینماییها تنفر بیشتر رواج پیدا کرده تا دوستی. فکر میکنم ما بین خودمان به همدلی بیشتر نیاز داشته باشیم».

کارگردان موقت در ادامه در مورد فیلمش گفت: «من در خانواده زنانهای بزرگ شدهام و از تجربههای خود در فیلم استفاده کردم. بعد از ساخت چند فیلم کوتاه، موقت یک تجربه بود که حاصل شد».

عزیزی در پایان حرفهایش از عوامل ساخت فیلمش دعوت کرد تا به روی سن بیایند. حسن آقا کریمی تهیهکننده، احسان رسولاف و نازنین کریمی، طاهره زندیان، ساناز عزیزی، وحید قاضی زاهدی از تیم بازیگری، علی تبریزی مدیر فیلمبرداری، الهام عزیزی منشی صحنه و … به دعوت کارگردان به روی استیج آمدند.
 
از مهمانانی که در آیین دیدار «موقت» شرکت کرده بودند میتوان به حامد بهداد، باران کوثری، نازنین فراهانی، فائزه عزیزخانی، حدیث میرامینی، ستاره اسکندری، جمشید محمودی، نوید محمودی، بهاران بنی احمدی، علی کریم، علی تبریزی، محسن امیریوسفی، علی اتحاد، جمشید گرگین، هوشنگ گلمکانی، فاطمه گودرزی، مهرداد صدیقیان، ابراهیم ابراهیمیان، سارا سلطانی، ژینوس پدرام و …. اشاره کرد. «موقت» اولین فیلم بلند سینمایی امیر عزیزی است که سابقه دستیاری کیانوش عیاری، محمدحسین لطیفی و رخشان بنی اعتماد را در کارنامه دارد و تا به حال چندین فیلم کوتاه ساخته است. محوریت فیلم، اسباب کشی و نقل مکان است. عزیزی علت نامگذاری موقت برای این فیلم را جابه جاییها در زندگی و موقت بودن آن ذکر میکند. پگاه آهنگرانی، نازنین فراهانی، طاهره زندیان، ساناز عزیزی ، بابک کریمی و نگار جواهریان از بازیگران «موقت» هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار