رییس پارک علم و فناوری استان مازندران خبر داد

نیازمند حمایت‌های قانونی و اعتباری در مبحث گفتمان فناوری هستیم

طی بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از پارک علم و فناوری بحث نیازمندی حمایت‌های قانونی و اعتباری در بحث گفتمان فناوری مطرح شد.

علی معتمد زادگان رییس پارک علم و فناوری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: طی بازدید نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی (دامادی) از پارک علم و فناوری استان مازندران توضیحاتی را در خصوص نحوه جذب، پذیرش و استقرار شرکت های دانش بنیان استان مازندران و حمایت های پارک از آنها بیان کردند.  

وی ضمن اشاره به محدودیت فضا و امکانات موجود افزود: در مقایسه با سیل عظیم متقاضیان فناور، نخبگان و صاحبان ایده های دانشجویی و اساتید استان، خواستار حمایت‌های قانونی و اعتباری بیشتر از توسعه گفتمان فناوری در استان مازندران  شدند. 

معتمدزادگان تصریح کرد: در همه دیدارهای صورت گرفته با مسئولین کشوری و وزارت علوم و استانی بر اهمیت فعالیت و کارکردهای پارک تاکید شده است ولی تا کنون اقدام جدی و عملی در حمایت از آن صورت نگرفته است. 

 وی اظهار داشت: حمایت از مشارکت خیرین در امر توسعه فناوری، مشارکت اداره کل آموزش و پرورش در اختصاص فضاهای خالی مدارس سطح شهر جهت ایجاد کانون های خلاقیت و فناوری، افزایش بودجه پارک علم و فناوری استان مازندران با حمایت مجمع نمایندگان استان را از اقدامات مهمی دانستند که کمک بسیار مهمی در افزایش سطح فناوری و ایجاد اشتغال می‌نماید. 

در ادامه دامادی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی نیز خاطرنشان کرد: قول مساعد می دهم  تا در خصوص تامین زمین مناسب برای ایجاد پردیس اصلی پارک علم و فناوری رایزنی‌های خود را با شهرداری و شورای شهر ساری و هم چنین در مجمع نمایندگان استان انجام دهند تا در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت و توسعه استان در علوم و فناوری‌های جدید باشیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار