معاون اداری مالی سازمان تأمین‌اجتماعی

اداره سازمان تأمین‌اجتماعی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند است

معاون اداری مالی سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار داشت: تأمین‌اجتماعی سازمانی پیچیده و پویا است و اداره این سازمان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، رضا راعی در نخستین نشست برنامه‌ریزی راهبردی مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان این مطلب، گفت: تصمیم‌گیری شالوده اصلی فعالیت مدیران است و تصمیم‌گیری زمانی مؤثر و خوب است که بر پایه اطلاعات باشد.

معاون اداری مالی سازمان تأمین‌اجتماعی، اظهار داشت: اطلاعات درست و صحیح زمانی به دست می‌آید که نسبت به محیط فعالیت و وظایف خود آگاهی داشته باشیم.

وی گفت: برنامه محوری در انجام امور باعث می‌شود که ریسک و چالش در کارها کاهش پیدا کند و زمانی که در محیط کار با تلاطم و چالش مواجه شدیم، نیاز به برنامه‌ریزی بیشتر و دقیق‌تر داریم.

وی افزود: ماهیت فعالیت برخی سازمان‌ها به گونه‌ای است که در برخی موارد باید ریسک کرد و هرچه سازمانی پیچیده‌تر باشد، ریسک بالاتری دارد و طبیعتاً نیازمند برنامه‌ریزی بیشتر است.

معاون اداری مالی سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار داشت: تأمین‌اجتماعی سازمانی پیچیده و پویا است و اداره این سازمان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند است.

وی با بیان اینکه سازمان‌ها اگر نتوانند با محیط خود تعامل برقرار کرده و خود را با محیط منطبق نکنند موفق نخواهند بود، تصریح کرد: رشد و توسعه سازمان‌ها در گرو تعامل سازنده با محیط است و باید با محیط‌های قانون‌گذاری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تعامل صحیح داشته باشیم.

راعی گفت: در سازمان تأمین‌اجتماعی نیازمند برنامه‌ریزی استراتژیک هستیم و با این برنامه‌ریزی می‌توانیم ریسک سازمان را به حداقل برسانیم.

وی افزود: عمل به برنامه‌ها نیازمند تغییر سازمانی است و در این رابطه تغییر در دانش، نگرش و رفتار اجتناب‌پذیر است و البته این تغییرات با مشارکت همه کارکنان و باتوجه به منابع سازمانی باید صورت گیرد.

معاون اداری مالی سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین عامل موفقیت در سازمان است، اظهار داشت: مدیران سازمان باید مشارکت و نقش مؤثرتری برای ایجاد تغییرات داشته باشند و اگر در زمان مدیریت بتوانیم برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت داشته باشیم می‌توانیم سازمان خود را متحول کنیم.

راعی گفت: اصلاح ساختار سازمانی از جمله برنامه‌های استراتژیک در تأمین‌اجتماعی است و باید تلاش کنیم که رابطه ما با سازمان رابطه استراتژیک باشد.

وی افزود: آیین‌نامة معاملاتی و آیین‌نامه‌های استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی اصلاح می‌شود و استخدام نیروهایی که در آینده نزدیک انجام می‌شود به سازمان سنجش واگذار شده تا به بهترین نحو آن را انجام دهد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار