تکرار//پس برد شیرین مقابل برادر اهوازی؛

قلعه‌نویی:استقلال خوزستان می‌توانست برنده باشد/من همیشه اصول خود را دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال خوزستان می‌توانست با سه تک به تک برنده شود.پنالتی ما باید گل می شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. به فوتبال خوزستان به خاطر داشتن مربی باکلاسی مثل ویسی تبریک می‌گویم .

وی افزود:دیدار امروز جمع کل استقلالی ها بود. هواداران همه نگاهشان به این بازی بود. عرق همه در آمده بود. استقلالی ها همه خوب بازی کردند.

وی گفت: اگر پنالتی ما گل می شد کار به اینجا نمی کشید.بازیکنان باید میدان ببینند، فصل گذشته درگیر لیگ قهرمانان آسیا بودیم و جوان در میدان است که آبدیده می‌شود.

قلعه‌نویی گفت: فصل قبل هم می‌خواستیم بازیکن جوان بیاوریم، اکنون زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم، با بازگشت مصدومان وضعیت بهتر می‌شود در خط دفاع مشکلاتی داریم که باید برطرف شود. مثل سال 83 بازهم 50 هزار تماشاگر به ورزشگاه خواهد آمد.

سرمربی استقلال گفت: چرا باید نگران باشم؟ سه مهاجم خوب داریم، برهانی، شهباززاده و قاضی هستند. امسال برهانی سال بسیار خوبی خواهد داشت.گرچه پنالتی اش گل نشد ولی آینده اش درخشان است.

وی در مورد گل شهباززاده گفت: قشنگ‌تر از گل شهباززاده کار رمضانی بود، البته به شهباززاده هم تبریک می‌گویم اما رمضانی را از لیگ یک آوردیم، او آینده خوبی دارد و اگر خودش را حفظ کند می‌تواند یک پیام صادقیان جدید باشد. پیام صادقیان از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران است.نباید با روح بازیکن بازی شود .

قلعه‌نویی در مورد اینکه استقلال امسال بی‌حاشیه است، گفت: من همیشه اصول و چارچوب‌های خودم را دارم، مسائلی هم پیش آمد که بهتر است دیگر در موردش صحبت نکنیم و ذهن خودمان را درگیر آن نکنیم.کفاشیان واقعیت قضیه را گفت و مردم متوجه شدند که امیر قلعه‌نویی هیچ‌وقت در زندگی‌اش دروغ نمی‌گوید. 

وی ادامه داد:کفاشیان حرف‌هایم را تایید کرد و گفت قلعه‌نویی به خاطر منافع ملی این کار را کرد، آنهایی که می‌گفتند من قصد ضربه زدن به تیم ملی را دارم اکنون جواب‌شان را گرفتند.

وی ادامه داد: یک روز می رسد که همه حقیقت را می گویند.  اما نباید با شأن و شخصیت افراد بازی شود و ترور شخصیت کرد، این مسائل در همه جای دنیا مردود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۲۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
خوب
آخرین اخبار