رییس بنیاد شهیدخبر داد

معوقات ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا شهریور ماه پرداخت می شود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت معوقات ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا تا پایان شهریور ماه خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام والمسلمین "سیدمحمدعلی شهیدی" روز شنبه در حاشیه همایش ملی تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد ،‌ در جمع خبرنگاران  با اعلام این خبر تصریح کرد : این معوقات، مربوط به معوقات جانبازان و ایثارگران تا پایان سال 90 است و معوقات سال 91 و 92 آنان نیز در آینده پرداخت خواهد شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی بیان داشت : 480 هزار شاغل جانباز و ایثارگر در دستگاه های اجرایی از اول شهریور ماه زیر پوشش بیمه ای بنیاد شهید قرار می گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در ادامه افزود : جانبازان شاغل  در تمام دستگاه های کشور ، بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، از اول سال سرجمع بودجه های آن دستگاه ها کم و به بنیاد شهید واگذار شده است.

وی در ادامه تصریح کرد : پس از تخصیص اعتبار لازم برای  بیمه تکمیلی جانبازان، اقدامات لازم به منظور ارائه خدمت درمانی به این افراد انجام می شود و  از اول شهریور ماه خدمات بیمه ای آنان زیر نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شود.

گفتنی است  ،‌ نخستین همایش ملی تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت روز شنبه در محل باغ موزه دفاع مقدس آغاز شد و فردا(یکشنبه) به اتمام می رسد .



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار