طبیب‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نمایندگان همچنان بر استیضاح وزیر علوم پافشاری می‌کنند/فعالیت فتنه‌گران در چارچوب وزارت علوم

عضو کمسیون آموزش مجلس با بیان اینکه طراحان استیضاح همچنان بر موضع خود برابر وزیر علوم پافشاری می‌کنند، گفت: طی جلساتی که با فرجی‌دانا داشتیم نتایج مطلوبی به دست نیامده و اقدامات موثری از سوی وزیر علوم گزارش نشده است.

"زهره طبیب‌زاده" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه جلسات نمایندگان با وزیر علوم گفت:  طی جلساتی که با فرجی‌دانا داشتیم نتایج مطلوبی به دست نیامده و اقدامات موثری از سوی وزیر علوم گزارش نشده است.  
 
وی با بیان اینکه طراحان استیضاح همچنان بر موضع خود برابر وزیر علوم پافشاری می‌کنند، تصریح کرد: فردا در اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات نمایندگان درباره وزیر علوم تصمیم خواهند گرفت.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اقدامات نامطلوب وزیر علوم از جمله افطاری پنهانی اصحاب فتنه با برخی مدیران دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: این امر نشانگر این است که افراد فتنه‌گر از اقدامات خود پشیمان نشده‌ و بر اهداف خود پایبندند.  
 
وی افزود: فتنه گران خواهان ایجاد فضای جدید در دانشگاه‌ها و در صددبازسازی جایگاه خود در محیط دانشگاه هستند.  
 
طبیب‌زاده با بیان اینکه فعالیت جدید فتنه گران ورود مجدد به عرصه سیاسی از راه دانشگاه‌هاست، بیان داشت: فتنه گران خواهان ایجاد فضای ملتهب در دانشگاه‌ها هستند و این یک تیپ جدید برای جلسات مجدد آنان در چارچوب وزارت علوم است.  
 
وی ادامه داد: قطعا نمایندگان مجلس نخواهند گذاشت که بار دیگر فتنه جدیدی در دانشگاه رقم بخورد و به قوانین نظام جمهوری اسلامی پایبند‌اند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: طبیب ، ایران ، وزیر ، استیضاح ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
به بهانه وجود بحران در منطقه و شرایط حساس کشور شما را در تصمیم گیری برای رفع فتنه گمراه نکنند. یا علی
آخرین اخبار