برزو نیک‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سریالی که دردسرهای عظیمی به دنبال دارد / دردسرهای عظیم قصه‌‌ای ملودرام خانوادگی با زبان طنز

سریال "دردسرهای عظیم" قصه‌ی ملودرام و خانوادگی دارد که در آن دردسرهای عظیم و بزرگی وجود دارد.

"برزو نیک‌نژاد" کارگردان سریال "دردسرهای عظیم" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص قصه‌ی این مجموعه گفت: "دردسرهای عظیم" سریالی است که دردسرهایش خیلی عظیم و بزرگ است یک قصه‌ی ملودرام خانوادگی که ما سعی کردیم آن را با زبان طنز و نمکین بیان کنیم.

وی افزود: در این سریال چند خانواده زندگی می‌کنند که با ورود یک فرد در  آن یک سری اتفاق‌ها و دردسرهایی برای آنها می‌افتد اما ترجیح می‌دهم قصه را لو ندهم چون برای مخاطبان احترام زیادی قائل هستم.

"نیک‌نژاد" ادامه داد: به واسطه احترام به مخاطب سعی کردم کار شریف و خوبی بسازم قصه، ملودرامی دارد که لحظات شاد و مفرح خوبی برای بیننده ایجاد می‌کند و امیدوارم مخاطبان بپسندند، قول می‌دهم مردم بعد از تماشای دو قسمت ابتدایی حتماً تا انتها سریال را دنبال خواهند کرد.

این کارگردان اظهار داشت: "دردسرهای عظیم" اولین تجربه‌ی کارگردانی من در زمینه سریال‌سازی است بنابر این تمام سعی‌ام را برای ساخت آن انجام داده‌ام و البته باید مخاطبان و مردم آن را ببینند و نظر دهند.

"نیک‌نژاد" در خصوص پیام این سریال عنوان کرد: کمبود آب یکی از بحران‌های موجود در زندگی روزمره‌ی ما است، در لایه‌های زیرین و به صورت خیلی مستند در این سریال به این مسئله پرداخته شده و آن را در سریال کاملاً رعایت کرده‌ایم.

وی در خصوص توصیه خود به مردم در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب بیان کرد: من خود صرفه‌جویی را ازمردم یاد می‌گیرم و در قصه‌ها و سریال‌هایمان هم از همین مردم وام می‌گیریم بنابر این سعی کردم در کاری که خود می‌شناسم این مسئله را به مردم نشان دهم.

وی تصریح کرد: مطمئنم که مردم در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنند الآن چندین سال است که مردم با آب تصفیه شده ماشین نمی‌شورند در حالی که قبلاً شاهد این اتفاق بودیم.

گفتنی است، سریال "دردسرهای عظیم" به کارگردانی "برزو نیک‌نژاد" و تهیه کنندگی "ایرج محمدی و مهران مهام" از 25 مرداد ماه از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

شایان ذکر است: "مهدی هاشمی"، "شهین تسلیمی"، "جواد عزتی"، "زهره فکور صبور"، "اشکان خطیبی"، "مهران رجبی"، "مریم سعادت"، "پرستو گلستانی" و ... در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار